چهارشنبه 3 تیر 1405

سه طرح تامین و انتقال برق در استان فارس به بهره برداری می رسد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سه طرح تامین و انتقال برق در استان فارس به بهره برداری می رسد

شیراز - ایرنا - در هفته هفتم پویش الف - ب - ایران - سه طرح تامین برق و انرژی در استان فارس با سرمایه گذاری 130 میلیارد تومان روز سه شنبه به بهره برداری می رسد.

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تشریح جزییاتی از طرح های پویش هفتم اظهار داشت: جمع سرمایه گذاری های وزارت نیرو در هفته هفتم پویش الف ب - ایران برای 15 پروژه در قالب 6 طرح 5 / 346 میلیارد تومان است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس ادامه داد: در قالب این پویش در استان فارس پست موقت 230 / 20 کیلوولت حسن آباد با 70 میلیارد تومان سرمایه گذاری، افزایش ظرفیت پست 63 / 20 خفر از 15 به 30 مگاولت آمپر با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومان و افزایش ظرفیت پست ملک مکان و توسعه بی 66 ترانس با سرمایه گذاری 50 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برخی از عملیات اجرای طرح های یاد شده سال 97 و 99 آغاز شده است افزود: در قالب پویش الف - ب - ایران و با حضور مسوولانی از وزارت نیرو این طرح ها به بهره برداری می رسد.

مهندس نصیری، بهبود قابلیت اطمینان و تغذیه مشترکین جدید، رفع پرباری ترانس های موجود و توسعه زیرساخت و بهبود قابلیت اطمینان شبکه شهر شیراز و همچنین افزایش ظرفیت ترانس های موجود ایستگاه ملک مکان را از اهداف راه اندازی طرح های یاد شده دانست.

برخی از طرح های هفته هفتم پویش الف - ب - ایران علاوه بر فارس در استان های کرمانشاه و کرمان راه اندازی می شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*