یک‌شنبه 15 مهر 1403

سه نمایشگاه با موضوع امام خمینی (ره) در شبکه‌های اجتماعی اصفهان برپا شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سه نمایشگاه با موضوع امام خمینی (ره) در شبکه‌های اجتماعی اصفهان برپا شد

اصفهان - ایرنا - دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان از برگزاری سه نمایشگاه با موضوع دیدگاه‌های مختلف در باره امام خمینی (ره) به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خرداد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بابایی عصر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه‌ها با عنوان‌های 'امام خمینی (ره) در نگاه اندیشمندان جهان'، 'امام از دیدگاه علما 'و ' امام خمینی از دیدگاه مقام معظم رهبری' به همت قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان و با توجه به محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا در فضای مجازی دایر شده است.

وی ادامه داد: در هر یک از این نمایشگاه‌ها 40 پوستر و در مجموع 120 پوستر از تصاویر و دیدگاه‌های مختلف از بنیانگذار انقلاب بارگذاری شده است. دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر اصفهان افزود: این نمایشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی شامل واتساپ، گپ، بله، روبیکا و اینستاگرام قابل مشاهده است. وی همچنین به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان 'اصول مکتب امام خمینی' در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در این مسابقه هفت اصلی را که رهبر معظم انقلاب در باره اصول بیان کردند در قالب محتوای صوتی بارگذاری و از متن آن 21 سووال تستی طرح شده است. حجت‌الاسلام بابایی همچنین به برگزاری یک مسابقه نقاشی رنگ‌آمیزی برای کودکان در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این مسابقه 10 تصویر از حضرت امام در شکل‌های مختلف طراحی شده که کودکان تصاویر را پرینت گرفته و پس از رنگ‌آمیزی به نشانی اینترنتی مربوطه ارسال می‌کنند. بابایی، برگزاری کنفرانس‌های مجازی با موضوع سیره و بیانات حضرت امام با حضور اساتید مختلف را در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار انقلاب عنوان کرد که هر شب راس ساعت 22 در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود. مسوول تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری مراسمی در روز 13 خرداد در شهرستان‌های استان با حضور مسوولان ادارات و مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزارهای شهدا و مصلاها نیز خبر داد.

وی همچنین گفت: با توجه به بازگشایی مساجد، نماز جماعت در روزهای 14 و 15 خرداد با رعایت مفاد پروتکل بهداشتی در این مکان‌ها برگزار می‌شود.

قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان نزدیک به پنج سال است که با هدف روشنگری و بصیرت‌افزایی بین طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه استان تشکیل شده است.

*س_برچسب‌ها_س*