یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری تسنیم

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 24 اسفند ماه سال جاری در سالن استاد فارسی کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - پرونده مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با برگزاری روز چهارم و آخر هفته هجدهم و قهرمانی این رخداد ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی بسته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدشروین اسبقیان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی چوگان و انتخاب ناظری در رقابت تک کاندیدایی به عنوان رئیس این فدراسیون اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکر هستم که مجمع انتخاباتی چوگان را هم برگزار کردیم. دو نفر ثبت نام کرده بودند و شرایط احراز را هم داشتند، اما پاریزی یکی از کاندیدا‌ها تشریف نیاوردند و به منزله انصراف تلقی می‌شود. در نهایت مجمع با یک...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جدید فدراسیون چوگان گفت: چوگان ریشه در تاریخ ما دارد ولی در 6 سال گذشته، شرایط خوبی نداشته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: شخص وزیر محترم ورزش موضوع واگذاری سرخابی‌ها را پیگیری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز سوم هفته هجدهم و پایانی مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس عصر جمعه با رقابت 84 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در هشت کورس شامل 2 دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری، 2 دور هزار و 700 متری و 2 دور 2 هزار و 200 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته هجدهم و پایانی (قهرمانی) مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس عصر امروز پنجشنبه با رقابت 78 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت کورس شامل 2 دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متری و چهار دور هزار و 700 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری آسیا در تاشکند برگزار شد و سرپرست دبیرکلی فدراسیون کشورمان برای اولین بار در تاریخ ایران صاحب کرسی شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هجدهم و پایانی (قهرمانی) مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس عصر امروز چهارشنبه با تاخت 60 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در 6 کورس شامل یک دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری، 2 دور هزار و 550 متری و یک دور هزار و 700 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر سابق فدارسیون سوارکاری که نامزد حضور در انتخابات این فدراسیون است با تاکید بر این که کاندیدای مستقل است گفت: وابستگی به شخص خاصی ندارم و حتی مقابل تخلف روسای قبل هم ایستادم.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش تأکید کرد، هیج اختلافی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد شروین اسبقیان که صبح امروز دوشنبه در مجمع فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی حضور پیدا کرده بود با ابراز رضایت از برگزاری این مجمع گفت: این سومین مجمع انتخابات فدراسیون ها بود که از زمان تصدی اینجانب برگزار شد و این اتفاق هم در راستای تاکیدی بود که آقای وزیر در حکم بنده داشتند. وی در مورد اجازه لحظات پایانی به فاطمه ابوالقاسمی برای شرکت در...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتشار اخباری درخصوص تهاتر باشگاه پرسپولیس با تامین اجتماعی به خاطر بدهی‌های دولت گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسبقیان گفت: وزارت ورزش و جوانان دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست و جزء وظایف این وزارتخانه نیست.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارت ورزش که دنبال می‌شود در دولت هم پیگیری می‌شود تا تکلیف این دو باشگاه مشخص شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: هفته هجدهم و پایانی مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه این شهرستان طی چهار روز از 16 تا 19 اسفند ماه در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده با پیش‌بینی پرداخت 58 میلیارد و 328 میلیون ریال جایزه برگزار می‌شود.