شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانشجو

از سوم شهریور1400 تا آغاز سومین سال دولت سیزدهم، «ورزش و جوانان» کشور روزهای پرخبری را به خود دیده است؛ روزهایی که بیش از همه اخبار خوب و امیدآفرین از نتایج و دستاورد ورزشکاران ایرانی در میادین آسیایی و جهانی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در شرایطی که ورزشکاران نیاز به خوابگاه دارند، نمی‌توانیم اقامتگاه‌ها را تعطیل و بازسازی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد، کاوران ایران با نهایتاً 500 نفر عازم محل برگزاری بازی‌های آسیایی 2023 خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته سیزدهم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره - تابستانه گنبدکاووس با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی برگزار و با معرفی اسب‌های برتر پایان یافت.

وب‌گاه عصر ایران

برای نویسندگان نامه که نسخه‌هایی از آن در راهرو‌های مجلس میان نمایندگان مجلس توزیع شده و در کمیسیون فرهنگی در دست «بررسی فوری» است، جای سؤال است که «وزیر وزرش محترم در کارمند خویش چه خصوصیت بارزی دیده و چه شاهکار مدیریتی در وجود او کشف کرده که حاضر شده با زیر پا نهادن نص صریح قانون به او اجازه تاخت و تاز در میدان انتخابات ورزش سوارکاری داده است؟!

وب‌گاه فرارو

برای نویسندگان نامه که نسخه‌هایی از آن در راهرو‌های مجلس میان نمایندگان مجلس توزیع شده و در کمیسیون فرهنگی در دست «بررسی فوری» است، جای سؤال است که «وزیر محترم در کارمند خویش چه خصوصیت بارزی دیده و چه شاهکار مدیریتی در وجود او کشف کرده که حاضر شده با زیر پا نهادن نص صریح قانون به او اجازه تاخت و تاز در میدان انتخابات ورزش سوارکاری داده است؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: بازیگر نقش فاضل در «عشق کوفی» بازی در آثار مذهبی برای من در اولویت قرار دارد، گفت: این سریال قابل قیاس با مختارنامه نیست چون نه تولید و نه بودجه آن را داشته است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان 49 راس اسب از 2 نژاد «ترکمن و تروبرد» برای شرکت در هفته سیزدهم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره - تابستانه این شهرستان نام‌نویسی کردند.

خبرگزاری تسنیم

در حوزه ادبیات داستانی و غیرداستانی فراوان اثر در حوزه عاشورا منتشر شده است، تجربه سال‌ها فعالیت نشان داده ترکیب تحقیق و پژوهش می‌تواند سوژه‌های ناب متعددی از دل واقعه عاشورا برای ادبیات داستانی به ارمغان بیاورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیشنهاد مطالعه دو مجموعه داستان عاشورائی درمحرم به ترتیب: "نان خون" و "تنها همین کلمات است که با این فضا سازگاری دارد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد فیلی بایگر نقش شمر در سریال مختارنامه مصاحبه کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه ستاد عالی المپیک، تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه ستاد عالی المپیک، تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شد.