شنبه 7 مهر 1403

هاشمی: مدارک ژیمناستیک‌کاران تأیید نشود این رشته به بازی‌های آسیایی نمی‌رود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
هاشمی: مدارک ژیمناستیک‌کاران تأیید نشود این رشته به بازی‌های آسیایی نمی‌رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست خبری وزنه برداری در کمیته ملی المپیک در خصوص آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اظهار داشت: این جلسات را گذاشتیم که مسئولین با اصحاب رسانه بحث‌ها را منتقل کنند و انتظار داریم دو طرف با سعه صدر رفتار کنند. در نظر داریم در آستانه اعزام اخبار و اطلاعات پر انرژی را به جامعه بدهیم و انگیزه ورزشکاران را بیشتر کنیم تا بدانند در کنارشان هستیم.

وی افزود: جلسه ستاد عالی با حضور کیومرث هاشمی و خسروی‌وفا و غفور کارگری و همه عزیزان و معاونان وزارت و کادر سرپرستی برگزار شد و آخرین گزارش کاروان ارائه شد. در خصوص چند رشته صحبت‌های نهایی انجام شد و دو رشته تعیین تکلیف شد و بقیه با مشورت هیئت اجرایی تصمیم گیری می‌شود.

هاشمی در ادامه گفت: در مورد تعداد وزنه برداران قرار بود بعد از عربستان تصمیم‌گیری شود. در جلسه دیروز با خسروی‌وفا با توجه به المپیکی بودن این رشته و استفاده از نیروهای جوان قرار شد با ترکیب 7 مرد و 3 زن به بازی‌ها بروند و امروز در جلسه ستاد هم کسی مخالفت نکرد. در مورد مربی بانوان اصلاحیه انجام شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت حضور ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان کرد: در مورد ژیمناستیک با سعه صدر دوستان قرار شد لایسنس ورزشکاران مشخص شود. با رئیس سابق صحبت شد اگر نهایی شد 4 نفر اعزام شوند و اگر نشود ممکن است ژیمناستیک را در این بازی‌ها نداشته باشیم که اگر این اتفاق بیفتد برای این رشته بسیار بد است و در تلاشیم تا این اتفاق تا دو سه روز دیگر بیفتد. اسکیت سرعت، سوارکاری و تیراندازی فردا در هیات اجرایی تصمیم گیری می‌شود. کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک بوده و گفتند تصمیم‌گیری از اختیارات کمیته است و از تصمیم ما حمایت می‌کنند. اسامی تا فردا نهایی می‌شود و تعداد نفرات کاروان به 515 تا 520 نفر می‌رسد.

ادامه دارد....

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت ورزش و جوانان

کمیته ملی المپیک

سید مناف هاشمی بازی‌های آسیایی هانگژو وزنه برداری ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی کیومرث هاشمی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
هاشمی: مدارک ژیمناستیک‌کاران تأیید نشود این رشته به بازی‌های آسیایی نمی‌رود 2
هاشمی: مدارک ژیمناستیک‌کاران تأیید نشود این رشته به بازی‌های آسیایی نمی‌رود 3