شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری تسنیم

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی نوروز از امروز با رقابت ورزشکاران رشته‌های فوتسال و جودو آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مخبر گفت: معاون اول رئیس‌جمهور، ورزش را از حقوق مسلم بانوان و کمک به نقش آفرینی زنان در همه زمینه‌ها را جزو راهبرد‌های اساسی دولت دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین دوره رقابت‌های بین المللی نوروز با حضور 22 کشور به صورت رسمی و با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری بازی‌های بین‌المللی نوروز برای ما موجب افتخار است و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای ورزشکاران و قهرمانان باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لابیاپلاستی یک نوع جراحی زیبایی برای ناحیه تناسلی بانوان است. این جراحی فقط کاربرد زیبایی نداشته و برای برطرف‌کردن بعضی از مشکلات آن مانند ضخامت زیاد نیز انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دانشمندان می‌گویند پنج اسکلت یامنا، همراه با 19 اسکلت دیگر از نمونه بزرگتر، نشانه‌هایی از اسب‌سواری را نشان می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کوس پاییزه - زمستانه این شهرستان برای هفته هجدهم این رخداد ورزشی 16 کورس به مسافت‌های مختلف از هزار تا 2 هزار و 200 متر تعیین کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به میزبانی ایران از نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز گفت: تأکید ما برگزاری مسابقات در طراز تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی است.

وب‌گاه عصر ایران

ولکر در این باره همچنین گفته:«فقدان تجهیزات سوارکاری را نمی توان دلیلی کافی دانست که این اقوام نتوانسته بودند اسب ها را رام کنند. چون سوارکاری در آن سال ها الزاما نیاز به تجهیزات عجیب و غریب نداشته است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین بار انسان ها چه زمانی اسب ها را رام کردند و مرکب وارد فرهنگ تمدن انسانی شد؟ باستان شناسان بر اساس مطالعات پیشین می گفتند احتمالا این اتفاق حدود 2 هزار سال پیش از میلاد مسیح یعنی حدود 5 هزار سال قبل رخ داده است و حالا یک اسکلت آنها را به این باور رسانه که اولین نشانه سوارکاری متعلق به 4300 سال پیش از میلاد مسیح است.

خبرگزاری مهر

رئیس هیأت جودو لرستان گفت: مشکلات در ورزش استان لرستان بیداد می‌کند و قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان هیچ گونه برنامه‌ای برای ورزشکاران و قهرمان این استان ندارد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - هفته ششم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.