شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته پانزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 58 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هفت در هفت کورس شامل 2 دور هزار و 200 متری و پنج دور هزار و 700 متری عصر امروز پنجشنبه با حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان گفت: مالکان 132 راس اسب از سه نژاد "ترکمن، دوخون و تروبرد" برای شرکت در هفته پانزدهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه این شهرستان نام‌نویسی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: مشاهده‌ی اسب‌های وحشی که این سو و آن سو می‌خرامند و با غرور می‌تازند، از جمله صحنه‌های به یادماندنی است که به این سادگی فراموش نمی‌شود. عکاسی جوان و خوش ذوق در جستجوی اسب‌های وحشی به گوشه و کنار سفر کرده و تصاویری تماشایی از آنها را به ثبت رسانیده است.

وب‌گاه فرارو

اعضای خانواده سلطنتی همیشه بی‌عیب‌ونقص به نظر می‌رسند. علاوه بر کارشناسانی که به آن‌ها در انتخاب لباس‌ها و سبک ظاهرشان کمک می‌کنند، فهرستی از قوانین سلطنتی برای سبک لباس نیز وجود دارد که انتظار می‌رود از آن‌ها پیروی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تلویزیون دولتی کره شمالی با نمایش یک اسب سفید، آن را "عزیزترین" اسب متعلق به "عزیزترین" فرزند کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی توصیف کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلویزیون دولتی کره شمالی تصویری از یک اسب سفید را که به دختر کیم جونگ اون تعلق دارد و در رژه اخیر به نمایش گذاشته شد، نشان داده است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز سوم و پایانی هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 57 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در 6 کورس به مسافت‌هایی از هزار تا هزار و 700 متر عصر امروز شنبه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 58 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هفت کورس شامل چهار دور هزار متری و 2 دور هزار و 200 متری عصر امروز جمعه با حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 55 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هفت کورس شامل یک دور هزار متری، سه دور هزار و 200 متری و 2 دور هزار و 700 متری عصر امروز پنجشنبه با حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در پایان دور نخست نشست‌های تخصصی با فدراسیون‌های داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، صبح امروز با حضوردکترسید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و دبیرکل کمیته، دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس، دکتر مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته، مریم کاظمی پور معاون ورزش قهرمانی و امور بانوان وزارت ورزش، دکترعلی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ادامه نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو 2022، مسئولان سوارکاری، کوهنوردی، بوکس و جودو از خواسته‌ها و شروط لازم برای مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی صحبت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در ادامه نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو 2022، مسئولان سوارکاری، کوهنوردی، بوکس و جودو از خواسته‌ها و شروط لازم برای مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی صحبت کردند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه این شهرستان به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی سه روز در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به ابطال انتخابات فدراسیون سوارکاری و دستور توقف انتصاب سرپرست، بلاتکلیفی این فدراسیون به 7 ماه رسیده و گویا جز قانون راهی برای حل برون رفت از وضع موجود نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعالیت MMA در ایران رسمی شد و نخستین مسابقات رسمی این رشته هفته اول بهمن در قالب مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شواری اسلامی گفت: مسدود کردن فضای مجازی علاوه بر اینکه مشکلی را حل نمی کند و راه حل مناسبی نیست.