شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه این شهرستان 11 میلیارد و 572 میلیون ریال جایزه نقدی برای اسب‌های برتر هفته نهم این رخداد ورزشی تعیین کرد که به مالکان، مربیان و چابکسواران رتبه‌های اول تا سوم هر دور اهدا می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از تمامی کسانی که در سپاه هستند یا بازنشسته شده اند، خواسته ایم که مانند شهید سلیمانی رفتار کنند تا جوانان از رفتار آنان الگو بگیرند.

خبرگزاری دانا

کارگروه صادرات غیرنفتی خراسان شمالی پس از بررسی این ظرفیت مهم سرمایه گذاری در استان تصویب کرد که صادرات اسب ترکمن خراسان شمالی از استان به بازارهای هدف اجرایی شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 52 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در یک دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متری و چهار دور هزار و 600 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و با معرفی اسب‌هایی برتر پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 66 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در چهار دور هزار متری و 2 دور هزار و 200 متری عصر امروز پنجشنبه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

اقدامات لازم برای ثبت ملی آیین‌های سنتی پرورش اسب کُرد به نام استان کرمانشاه در حال انجام است و پرونده ثبت جهانی این میراث ناملموس هم در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان 129 راس اسب از سه نژاد "ترکمن، دوخون و تروبرد" برای شرکت در هفته هشتم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه این شهرستان نام‌نویسی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار آزمون پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت برای تیم ملی در جام جهانی به میدان رفت و حالا آماده بازی برای بایرلورکوزن است.

وب‌گاه ورزش سه

بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با رقابت 65 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در 2 دور هزار متری، سه دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان با معرفی اسب‌های برتر پایان یافت.

وب‌گاه ورزش سه

بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با رقابت 54 راس اسب از نژادهای «ترکمن، دوخون و تروبرد» در چهار دور هزار متری و 2 دور هزار و 200 متری عصر امروز پنجشنبه با حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: یک عده در فضای رسانه‌ای مدعی شدند که امکان دارد تغییرات در راس فدراسیون، تعلیق را به دنبال داشته باشد؛ این پیام‌ها و اخبار که با هدف نگران کردن مردم صورت می‌گیرد، مورد اقبال نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجموعه‌ای از عکس‌های منتخب که روایتگر چند اتفاق متفاوت در روزهای متوالی از سراسر آفریقاست، در این مطلب گردآوری شده‌اند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری رقابت های دو صحرا نوردی قهرمانی باشگاه های کشور با شعار حفاظت محیط زیست گفت: همواره به دنبال جذب مخاطبان جدید هستیم.

خبرگزاری دانا

مرحله نهایی از دومین دوره رقابتهای دو صحرانوردی قرمانی باشگاههای کشور با همکاری سازمان محیط زیست برگزار و با قهرمانی تیم‌های ذوب‌آهن و پلیمر خلیج فارس به پایان رسید.