شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه عصر ایران

بیش از ده‌ها هزار اسب ورزشی، مسابقه‌ای و کاری پس از مجروح شدن، پیر شدن یا از دست دادن سرپرست و مالک خود به غذا تبدیل می‌شوند در بسیاری از کشورهای جهان روی بشقاب‌ها قرار می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اساک لنین براوو، سفیر کشور نیکاراگوئه در ایران امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد. اساک لنین براوو، سفیر کشور نیکاراگوئه در این دیدار با ابراز خوشحالی از ملاقات با دکتر سجادی اظهار داشت: 6 وزیر زن نیکاراگوئه به زودی به ایران سفر می‌کنند که در نشستی که به دعوت دولت...

خبرگزاری دانا

سفیر نیکاراگوئه در ایران با اشاره به قدرت ایران در منطقه خاطرنشان کرد: خیلی خوب و جالب است که نفوذ ایران در تاریخ بسیار تاثیرگذار بوده است و در خیلی از حوزه‌ها کشور ایران در تاریخ پیش‌رو بوده است.

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با سفیر نیکاراگوئه در ایران گفت: آمادگی برای راه‌اندازی ورزش‌های چوگان و زورخانه‌ای را در نیکاراگوئه داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زنان در تمام دوران همچون مردان تاریخ ساز بودند اما اینکه چرا نام آنها کمتر بر سرزبان‌هاست، دلایل زیادی دارد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 66 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هفت کورس متفاوت از هزار تا 2 هزار و 200 متری عصر امروز جمعه باحضور تماشاگران درمجموعه سوارکاری این شهرستان با معرفی اسب‌های برتر پایان یافت.

وب‌گاه فرارو

«ماندان» یا «ماندانا» در لغت به معنی شاه‌بوی عنبر سیاه، دختر «آژی دهاک» آخرین پادشاه ماد است که همسر «کمبوجیه» پدر کوروش شد و از این وصلت کوروش به دنیا آمد. او در تربیت و نیز انتقال قدرت به کوروش سهم بسیار موثری داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: زنان در تمام دوران همچون مردان تاریخ ساز بودند اما اینکه چرا نام آنها کمتر بر سرزبان‌هاست، دلایل زیادی دارد، به طور مثال «آرتمیس» نخستین زنی بود که فرمان دریاسالاری خود را از سوی خشایارشا هخامنشی دریافت کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 69 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هفت کورس شامل پنج دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متر و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز پنجشنبه با حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان 147 راس اسب از سه نژاد "ترکمن، دوخون و تروبرد" برای شرکت در هفته دهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه این شهرستان نام‌نویسی کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برا کادوی روز مادر و زن با توجه به ماه تولدشان یک کادوی مجلسی هدیه بده.

خبرگزاری دانا

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: سال قبل فدراسیون کشتی 39 میلیارد تومان از دولت پول دریافت کرد که اکنون این رقم به 70 میلیارد تومان رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت ورزش و جوانان درباره چرایی اداره 15 فدراسیون ورزشی توسط سرپرست به صورت تفکیکی پاسخ داد. موضوعی که اخیرا با انتقادهای زیادی همراه شده بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

شاهنامه حماسه‌ای عظیم از فرودسی و از شاهکارهای ادبی ایران و جهان است. خواندن داستان‌های کوتاه با هر موضوعی دلنشین خواهد بود و وقتی این داستان‌ها، داستان شاهنامه باشد، خواننده را با فرهنگ پهلوانی و پیشینه پرافتخار ایران آشنا می‌کند

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 55 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در 6 کورس شامل چهار دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز پنجشنبه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.