یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه فرارو

اینکه عزت‌الله ضرغامی با موتور از راه رسیده، پای درددل مردم محلی نشسته، حرف‌های آن‌ها را گوش کرده و سریعا خواسته‌شان را اجابت کرده، امری پسندیده، ولی تا‌حدودی مبهم است. مبهم به این خاطر که آیا اصولا وزیر گردشگری در جایگاهی است که بتواند در‌های بسته یک استادیوم را که ظاهرا با دستور وزارت بهداشت به روی تماشاگر بسته شده است، به روی مردم باز کند یا خیر؟

خبرگزاری مهر

سنندج - رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: هم اکنون 740 باشگاه سوارکاری ثبت شده در سطح کشور فعال است و 31 استان هیأت اسب سواری دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری گفت: اسب نژاد کُرد از اهمیت ویژه‌ای در این فدراسیون برخوردار است اما متاسفانه شاهد قاچاق آن به کشورهای همجوار هستیم که باید جلوی این پدیده شوم گرفته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

به نظر می رسد کاربران خبرآنلاین چندان تمایلی نسبت به هرنوع اعمال محدودیتی در سفرهای نوروزی سال 1401 نشان نمی دهند. گویی آنها معتقدند هر کس واکسن زده باید سفر برود و هر کس نزده هم پیه مریض شدن را به تن بمالد ولی محدودیت نباید باشد.

خبرگزاری تسنیم

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود که قرار است اعضا درباره تاریخ برگزاری انتخابات این کمیته تصمیم‌گیری کنند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم روز درختکاری به یاد پنج شهید ورزشکار به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

سازمان ورزش شهرداری تهران مراسم کاشت نهال به یاد 5 شهید سرافراز و ورزشکار وطن را با حضور جمعی از پیشکسوتان و مسئولین شهری و ورزشی برگزار کرد.

خبرگزاری دانا

معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تنی چند از مدیران سیما از روند تولید سریال «خوشنام» بازدید کردند.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیما در پی بازدید از پشت صحنه سریال "خوشنام" در بیمارستان فیروزآبادی شهر ری از پخش این مجموعه طنز در ماه مبارک رمضان 1401 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

حمید شاه‌آبادی به همراه مدیران سیما واردِ لوکیشنِ «خوشنام» شبکه یک شد و رسماً از سورپرایزِ کمدی تلویزیون پرده برداشت.

خبرگزاری ایسنا

هر سال حوالی اسفندماه دیوارهای خانه هنرمندان ایران پر می‌شود از تصویر. تصاویری که هر کدام داستان خود را دارند و بنا بر شرایط، ایده‌های گوناگون و تیزبینی عکاسان خلق شده‌اند. برخی از آنها تنها روایت‌گر آنچه هستند که هست و برخی هم می‌خواهند که نکته‌ای فراتر را بیان کنند، نکته‌ای که برای بیانش باید فضا را چون یک فیلم کارگردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا

هفته هشتم و پایانی رقابت‌های اسب دوانی کشور در اهواز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعه 13 اسفند 1400 طی یک بازدید چند ساعته به شهرستان گنبد کاووس سفر کرد.

خبرگزاری ایسنا

فرماندار آق قلا با اشاره به مطالبات مهم مردم این شهرستان از رئیس جمهور گفت: یکی از مطالبات مردم آق قلا از رئیس جمهور اختصاص بودجه به شهرک یک هزار هکتاری اترک است.

خبرگزاری تسنیم

رقابتِ سریال‌های ماه رمضان همچون عید نوروز، پایاپای می‌شود وقتی «مسافران شهر» و «از سرنوشت» خودشان را واردِ رقابت با «نجلا2» و «خوشنام» می‌کنند.