یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 142 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری / 12 و 13 اسفند / به مسافت‌های هزار، هزار و 200 و هزار و 600 متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علیرضا نجف‌زاده، کارگردان سریال در حال ساخت «خوشنام» که این روزها مجموعه‌اش به پایان راه نزدیک شده است، از نحوه پرداخت‌های صداوسیما گله دارد و می‌گوید پروژه در بخش مالی بسیار تحت فشار است و منِ کارگردان، الان حکم پدر و مادری را دارم که نان ندارم سرسفره بچه‌هایم بگذارم ولی از آن‌ها توقع دارم خوب کار کنند. چطور ممکن است از نیروهایم از صبح زود تا پاسی از شب کار بکشم ولی سه...

خبرگزاری ایسنا

علیرضا نجف زاده، کارگردان سریال در حال ساخت «خوشنام» که این روزها مجموعه اش به پایان راه نزدیک شده است، از نحوه پرداخت های صداوسیما گله دارد و می گوید: متاسفانه پروژه در بخش مالی بسیار تحت فشار است و منِ کارگردان، الان حکم پدر و مادری را دارم که نان ندارم سرسفره بچه هایم بگذارم ولی از آنها توقع دارم خوب کار کنند. چطور ممکن است از نیروهایم از صبح زود تا پاسی از شب کار بکشم ولی سه ماه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایران میزبان اولین دوره مسابقات کمانگیری روی اسب کشورهای اسلامی شد.

خبرگزاری دانا

سوارکاری یکی از رشته های اسلامی ایرانی است که در کرمانشاه سبقه طولانی دارد.

وب‌گاه فرارو

اگر آموزش‌های زنان در ریاض ادامه پیدا کند ممکن است به‌زودی شاهد حضور تیم ملی گلف زنان عربستان سعودی در تورنمنت‌های جهانی باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان سال جاری مجمع انتخاباتی دو فدراسیون بسکتبال و دانش آموزی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجامع فوق‌العاده 6 فدراسیون به منظور بررسی و تصویب دستورالعمل‌ها تا پایان سال برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان سال جاری مجمع انتخاباتی دو فدراسیون و مجمع فوق العاده شش فدراسیون برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان سال جاری مجمع انتخاباتی دو فدراسیون و مجمع فوق العاده شش فدراسیون برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها از 337 شهر طی هفته گذشته به 184 شهر با وضعیت قرمز کاهش یافته است و در 187 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

خبرگزاری ایسنا

هفته هفتم مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم سوارکاری نونهالان ایران با کسب عنوان های ششمی و پنجمی در مسابقات بین المللی کلاسیک پرش با اسب مکزیک به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته شانزدهم کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 74 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" عصر امروز جمعه در هفت دور بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان با معرفی اسب‌ها و سوارکاران برتر پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته شانزدهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 74 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" عصر روز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و اسب‌ها و سوارکاران برتر این هفته معرفی شدند.