یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی که توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی‌اش نوشته شده بود و توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی شده است در تهران ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 22 تهران اعلام کرد: در سال گذشته بیش از 16 کیلومتر پیاده روسازی در این منطقه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

داراب - شهرستان داراب با برخورداری از آوار تاریخی منحصربه‌فرد مانند اولین شهر مدور دنیا منتظر حضور مسافران نوروزی است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: استان گلستان ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعتی و مرزی دارد که می‌تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال، تولید ثروت و درآمد برای اهالی این منطقه باشد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس از نام نویسی 195 راس اسب نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون توسط مالکان آنها برای شرکت در هفته بیستم مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه این شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان گفت: افزایش ماندگاری مسافران و فراهم‌کردن زمینه اسکان آنان، یکی از برنامه‌های مهم توسعه سال‌های آینده استان در مسیر ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد بیشتر است.

خبرگزاری ایسنا

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران کهن است. ایرانیان همواره به نوروز و آداب و رسوم آن پایبند بودند؛ بگونه‌ای که می‌بینیم هیچ مشکل یا مسئله‌ای و حتی جنگ و شیوع بیماری و... مانعی برای برگزاری عید نوروز و اجرای آداب و رسوم آن نشده است.

خبرگزاری مهر

کمیته ملی المپیک در مورد تنیس روی میز و برای اعزام این رشته به بازی های آسیایی تصمیم به کاهش نفرات گرفته و همین مسئله رایزنی های فدراسیون را به دنبال داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: همه ساخت و سازهای منطقه 22 شهر تهران باید بر اساس ضوابط طرح تفصیلی و با مجوز انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - "گنبد قابوس" بلندترین گنبد تمام آجری جهان، شاهکار معماری جهان اسلام و پردیس آینه تمدن اسلامی با قدمتی بیش از هزار سال واقع در شهر تاریخی گنبدکاووس استان گلستان در تعطیلات نوروزی 1401 آماده استقبال از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

وب‌گاه تابناک

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود زیرساخت‌های خوب و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، باشگاه پیکان می‌تواند در رشته‌هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل‌رانی و... فعالیت داشته باشد.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود زیرساخت‌های خوب و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، باشگاه پیکان می تواند در رشته هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل رانی و... فعالیت داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور در سال 1400، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها از 99 شهر طی هفته گذشته به 29 شهر با وضعیت قرمز کاهش یافته و در 126 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از خانه جدید سیلوستر استالونه، بازیگر معروف آمریکایی را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته نوزدهم کورس اسبدوانی گنبدکاووس و آخرین جدال اسب‌ها در قرن چهاردهم با رقابت 59راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت کورس شامل یک دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متری و پنج دور هزار و 600 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با دستور وزیر ورزش و جوانان، مجموعه های ورزشی تحت پوشش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ایام نوروز 1401 باز هستند.