یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری مهر

امیر عزیز نصیرزاده و سردار اسماعیل قاآنی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت ایران در لندن در پیامی در واکنش به عملکرد دولت انگلیس در قبال ایران نوشت که اگر اکنون رییسعلی دلواری همزنده بود برخی مقام‌های بریتانیا می خواستند به جرم مقاومت در مقابل اشغال‌گری‌شان، او را تروریست بنامند و نامش را در لیست گروه‌ها و اشخاص تروریستی قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت ایران در لندن در پیامی در واکنش به عملکرد دولت انگلیس در قبال ایران نوشت که اگر اکنون رییسعلی دلواری همزنده بود برخی مقام‌های بریتانیا می خواستند به جرم مقاومت در مقابل اشغال‌گری‌شان، او را تروریست بنامند و نامش را در لیست گروه‌ها و اشخاص تروریستی قرار دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یگان 700 نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به اتهام «تسهیل فعالیت‌هایی که برای بی‌ثبات کردن انگلیس و سایر کشورها» عنوان شده تحریم شده است. طبق گزارش منابع رسانه‌ای، انگلیس 3 فرد و یک نهاد ایرانی را به اتهام فعالیت‌های «بی‌ثبات» کننده امنیت رژیم صهیونیستی را تحریم کرده است تارنمای «گلوبال سنکشنز» اطلاعات افراد و نهاد ایرانی تحریم شده را منتشر کرده است.

وب‌گاه الف

طبق گزارش منابع رسانه‌ای، انگلیس 3 فرد و یک نهاد ایرانی را به اتهام فعالیت‌های «بی‌ثبات» کننده امنیت رژیم صهیونیستی را تحریم کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارنمای «گلوبال سنکشنز» اطلاعات افراد و نهاد ایرانی تحریم شده را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تارنمای «گلوبال سنکشنز» اطلاعات افراد و نهاد ایرانی تحریم شده را منتشر کرده است.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم و برای رفاه حال آنان است؛ ما از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنیم و علاقمندیم مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در 30 کیلومتری مشهد مقدس، مسیر مخصوص پیاده روی جاده قدیم نیشابور به مشهد، در میان زائران پیاده امام رضا (ع) حضور پیدا کرد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک به جانشین جدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تجارب ارزشمند امیر آشتیانی در سنگر‌های متعدد نیرو‌های مسلح، پشتوانه‌ای برای درخشش دوباره در این جایگاه خطیراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور سردار سلامی در بین زائران پیاده مشهد را مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه انتصاب امیر آشتیانی به عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتصاب مجدد امیر سرتیپ آشتیانی به سِمَت جانشینی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از سوی فرمانده معظم کل قوا را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک به جانشین جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تجارب ارزشمند امیر آشتیانی در سنگرهای متعدد نیروهای مسلح، پشتوانه‌ای برای درخشش دوباره در این جایگاه خطیراست.