یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده سپاه در پاسخ به سوالی راجع به انتقام ایران از صهیونیست‌ها، گفت: انتقام قطعی است و بارها گفته شده است و هیچ شکی در آن نیست.

وب‌گاه فرارو

هر تبعه بیگانه که به طور غیرمجاز وارد کشور شده یا در کشور اقامت غیرمجاز داشته باشد، علاوه بر حکم به اخراج از کشور به یکی از مجازات‌های حبس یا جزای نقدی درجه شش محکوم می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار نقدی: انتقام قطعی است و دوستان در اصفهان گزها را آماده کنند معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران درباره وعده صادق 2 گفت: انتقام قطعی است و بارها گفته شده است و هیچ شکی در آن نیست و در زمان خودش انجام می شود. به گزارش عرشه آنلاین، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در ادامه افزود: در موقع خوبی باید انجام شود تا اثرگذار باشد. به دوستان در اصفهان گفتم گزها را آماده...

وب‌گاه خبر آنلاین

واعظی گفت: فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار با اعضای دولت چهاردهم، ناظر به موضوع تعامل به نوعی مجوز برای حل و فصل موانع مهم خارجی و مذاکرات بوده و فرصت مغتنم و بسیار خوبی برای دولت چهاردهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: انتقام قطعی است و بارها گفته شده است و هیچ شکی در آن نیست. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران و رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله 13 آبان در حاشیه جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم الله 13 آبان با بیان اینکه انتقام قطعی است و در موقع خوبی باید انجام شود تا اثرگذار باشد، گفت: به دوستان در اصفهان گفتم گزها را آماده کنند، مردم خبرهای خوبی را از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی گفت: 14 کشتی در دریای سرخ و دریای مدیترانه را از ما زدند تا نفت کشورمان صادر نشود و ما هم 12 کشتی رژیم صهیونیستی را زدیم.

خبرگزاری دانشجو

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: انتقام شهید اسماعیل هنیه قطعی است و بار‌ها گفته شده است و هیچ شکی در آن نیست وی تاکید کرد: مردم خبر‌های خوبی را از انتقام می‌شنوند، اما این اقدام در موقع خوبی باید انجام شود تا اثرگذار باشد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار سلامی از مشکلات صادرات نفت کشور پرده بر داشت.

وب‌گاه الف

قائم مقام و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار با اعضای دولت چهاردهم، ناظر به موضوع تعامل به نوعی مجوز برای حل و فصل موانع مهم خارجی و مذاکرات بوده و فرصت مغتنم و بسیار خوبی برای دولت چهاردهم است تا وفق از سرگیری برجام و نهایتا لغو عزتمندانه تحریم ها در اقتصاد کشور گشایشی چشمگیر ایجاد شود

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: ما به هیچ چیز جز موفقیت شما و دولت‌تان فکر نمی‌کنیم. اساس کار ما با این دولت و همه دولت‌ها مستقل از هر گرایشی متکی بر صداقت، خوش عهدی و حمایت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام سپاه شهرستان پارسیان 12 تبعه افغان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان در این شهرستان را داشتند دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: هیچ یک از 380 طرح عظیم ملی که امروز در دست اجرا است، حتی چرخ‌هایش کُند نشده است.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه گفت: تمامی امکانات و تجهیزات سپاه برای پیش برد اهدافت دولت در خدمت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به تازگی طرحی در صحن مجلس اعلام وصول و در نوبت بررسی قرار گرفت که مطابق با آن، خارج یا وارد کردن یا عبور دادن غیرمجاز فرد یا افراد از مرزهای کشور جرم محسوب می‌شود.