یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

مراسم عزاداری هیئت‌های نیروهای مسلح به مناسبت 28 صفر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

معاون اجرایی ارتش گفت: همزمان با فرا رسیدن 28 صفر، امروز (دوشنبه) مراسم سوگواری هیئت‌های عزاداری نیرو‌های مسلح در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون اجرایی ارتش گفت: همزمان با فرا رسیدن 28 صفر، امروز (دوشنبه) مراسم سوگواری هیئت‌های عزاداری نیروهای مسلح در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از شهادت محمدعلی رجایی، شورای موقت ریاست جمهوری وزیر کشور وقت را مامور تشکیل کابینه جدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پروژه انسداد مرزهای شرقی کشور در حال پیگیری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروژه انسداد مرزهای شرقی کشور در حال پیگیری است.

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 4 گروه پهپادی به کار گرفته شده و تمامی ضلع‌ها و یال‌های دماوند برای یافتن اثری از کوهنورد تبریزی، جست‌وجو شده است، اما فعلا خبری از او نیست.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 4 گروه پهپادی به کار گرفته شده و تمامی ضلع‌ها و یال‌های دماوند برای یافتن اثری از کوهنورد تبریزی، جست‌وجو شده است اما فعلا خبری از او نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «ایرج مسجدی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران در یادواره فرمانده شهید حاج محمود قلی‌پور و 192 شهید والامقام عملیات کربلای 2 که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم شهدا، اظهار داشت: لشکر قدس استان گیلان در دوران دفاع مقدس حماسه‌های زیادی خلق کرد. وی...

خبرگزاری دانشجو

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پیامی انتصاب امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پیامی انتصاب امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

«همت خمسه، حَول...»، ترجمه عربی کتاب «همت پنج، به گوشم» شامل روایت زندگی شهید اصغر فلاح‌پیشه با ترجمه أمینه البریار با همکاری نشر 27 بعثت و مرکز فرهنگی صبا منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری دانشجو

سازمان پدافندی ایران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و توسعه فناوری‌های جدید، توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای در حوزه پدافند هوایی تثبیت کند. این تلاش‌ها نه‌تن‌ها امنیت آسمان کشور را تأمین می‌کند، بلکه پیامی واضح به دشمنان ایران ارسال می‌کند

وب‌گاه الف

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقللاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با رصد اطلاعاتی و اقدام به موقع نیروهای امنیتی، یکی از عوامل گروهک جیش الظلم در منطقه پیشین سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با رصد اطلاعاتی و اقدام به موقع نیروهای امنیتی، یکی از عوامل گروهک جیش الظلم در منطقه پیشین سیستان و بلوچستان دستگیر شد.