دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در مطلبی به احکام صادر شده توسط مسعود پزشکیان طی روزهای اخیر واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه کیهان در مطلبی درباره ترکیب کابینه چهاردهم نوشت: با شروع روند انتصابات دولت چهاردهم، نگرانی درباره به‌کارگیری افرادی که کوچک‌ترین اعتقادی به مبانی و اصل نظام نداشته و در آشوب‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند روز افزون شده است. این انتصابات نابجا، خطر حاشیه‌آفرینی به جای خدمتگزاری در دولت جدید را به اذهان متبادر می‌سازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهدای 8 تیرماه سال 1360 در حیات سیاسی خود نه‌تنها بنا بر مصلحت‌اندیشی‌های آن‌زمان، دست از مبارزه با انحراف سیاسی داخلی و مقابله با توطئه‌انگیزی‌های خارجی برنداشتند، بلکه در مسیر تحقق دولت اسلامی و تقویت بنای جمهوری اسلامی، از هیچ تلاشی برای خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان دریغ نکردند، تا این‌که توسط مدعیان حمایت از خلق به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«الیاس حضرتی» با حکم مسعود پزشکیان رئیس جمهور، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان، رئیس جمهور با صدور حکمی «الیاس حضرتی» را به عنوان رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب کرد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با صدور حکمی «الیاس حضرتی» را به عنوان رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب کرد.

وب‌گاه الف

قوه قضاییه اعلام کرد: رأی دیوان عالی کشور در نقص تحقیقاتی پرونده هواپیمای اوکراینی ارتباطی با انتخابات و شرایط جدید کشور ندارد و دادنامه شعبه دیوان عالی کشور به تاریخ 13 خرداد شماره شده است.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی پور محمدی، مدیر عامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار در خصوص اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به زاور اربعین در سال 1403 اظهار نمود: شرکت جوان سیر ایثار 400 دستگاه اتوبوس جهت ارائه خدمت به زوار اربعین در اختیار ستاد اربعین قرار داده است که این تعداد اتوبوس از مبدا تمام استان‌ها به مرز‌های کشور به صورت روزانه مشغول انجام...

خبرگزاری دانشجو

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا از استقرار بالگرد‌های این قرارگاه برای کمک به اورژانس هوایی در مرز‌های خوزستان خبر داد.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اربعین یکی از نماد‌های برجسته شکوه دین اسلام است که مردمان و محبان اهل‌بیت (ع) بعد از هزاران سال برای تکریم واقعه بزرگ و حماسه‌های ماندگار جاودان عاشورا اینگونه پیاده مسیر طولانی را با سختی‌هایی که دارد، طی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به وزیر دفاع گفت: بی‌تردید تجارب ارزشمند شما در هم‌افزایی با ظرفیت‌های دیپلماسی فعال دفاعی می‌تواند جایگاه ایران در شکل‌گیری نظم نوین جهانی و منطقه‌ای تحکیم بخشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران طی بازدید از پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی مرز مهران، در جریان تردد زائران قرار گرفت و در بین زائران حسینی حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید انصاری، دبیر اجرایی تشکل سیاسی اصلاح طلب مجمع روحانیون مبارز در حکمی به عنوان معاون حقوقی دولت سیزدهم منصوب شد.