یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

به تازگی طرحی در صحن مجلس اعلام وصول و در نوبت بررسی قرار گرفت که مطابق با آن، خارج یا وارد کردن یا عبور دادن غیرمجاز فرد یا افراد از مرزهای کشور جرم محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به تازگی طرحی در صحن مجلس اعلام وصول و در نوبت بررسی قرار گرفت که مطابق با آن، خارج یا وارد کردن یا عبور دادن غیرمجاز فرد یا افراد از مرز‌های کشور جرم محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

به تازگی طرحی در صحن مجلس اعلام وصول و در نوبت بررسی قرار گرفت که مطابق با آن، خارج یا وارد کردن یا عبور دادن غیرمجاز فرد یا افراد از مرزهای کشور جرم محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهور به همراه سرلشکر سلامی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور به همراه فرمانده سپاه از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور از نمایشگاه فعالیت‌های زیربنایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بازدید و در ارتباطات ویدئویی جداگانه از آخرین وضعیت 15 پروژه مهم در دست اجرای این قرارگاه در نقاط مختلف کشور مطلع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام سپاه شهرستان پارسیان 12 تبعه افغان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان در این شهرستان را داشتند دستگیر شدند. طبق اعلام سپاه شهرستان پارسیان 12 تبعه افغان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان در این شهرستان را داشتند دستگیر شدند طی گشت‌زنی در شهرستان پارسیان و عملیات مشترک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در مجموعه اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران، اتباع افاغنه که قصد ربودن تعدادی...

وب‌گاه الف

سپاه شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان اعلام کرد: 12 تبعه خارجی که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان در این شهرستان را داشتند حسب دستور مقام قضایی شهرستان طی عملیاتی غافلگیرانه به دام مأموران سپاه پارسیان افتادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

12 تبعه افغان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان در این شهرستان را داشتند دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام سپاه شهرستان پارسیان 12 تبعه افغان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان در این شهرستان را داشتند دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمادگی رزمی و عملیاتی نیروهای مدافع تنگه هرمز در بالاترین سطح ممکن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قهرمانی غرور انگیز جوانان رشید و برومند ایران اسلامی در عرصه رقابتی کشتی فرنگی جوانان جهان در کشور اسپانیا با چهار مدال طلا یک مدال نقره و یک مدال برنز که موجبات شادی دل ایرانیان در جای جای گیتی را فراهم آورد، موجب مسرت و خرسندی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید دارند که عملیات خونخواهی شهید اسماعیل هنیه قطعا انجام خواهد شد ولی این عملیات که زمان و شرایط آن برای رژیم صهیونیستی به کابوس شب و روز تبدیل شده، کوبنده و غافلگیرانه خواهد بود. فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید دارند که عملیات خونخواهی شهید اسماعیل هنیه قطعا انجام خواهد شد ولی این عملیات که زمان و شرایط آن برای رژیم صهیونیستی به...

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: این افتخارآفرینی بزرگ و ماندگار جلوه‌ای از اقتدار، عظمت و بالندگی جوانان ایرانی است. به

وب‌گاه الف

نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک در نامه‌ای به دبیر کل و رئیس شورای امنیت، اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه در خصوص نقش کشورمان در مناقشه اوکراین را بی‌اساس و گمراه کننده خواند.