دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهان ارشد سپاه با رئیس جمهور منتخب دیدار و پرچم حرم حسینی را به وی هدیه دادند. جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو داشتند. فرماندهان ارشد سپاه با رئیس جمهور منتخب دیدار و پرچم حرم حسینی را به وی هدیه دادند. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس‌جمهور منتخب طی مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) این دیدار را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفتگو داشتند. رئیس‌جمهور منتخب طی مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) این دیدار را این‌گونه روایت کرده است: "یل یاتار، طوفان یاتار، یاتماز حسینین پرچمی در دیدار امروز برادران عزیزم در سپاه، پرچم مبارک آستان مقدس حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو داشتند.

خبرگزاری تسنیم

فرماندهان ارشد سپاه با رئیس جمهور منتخب دیدار و پرچم حرم حسینی را به وی هدیه دادند.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی ارتحال ابوالشهیدین «حاج سید جواد حجازی» را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رییس جمهور منتخب همزمان با هشتمین شب محرم و یادبود شهادت حضرت علی‌اکبر (ع) در حسینیه موسی‌بن‌جعفر (ع) واقع در منیریه تهران به عزاداری پرداخت. مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب در هیات معروف محله منیریه تهران حضور یافت و به عزاداری پرداخت. رییس جمهور منتخب همزمان با هشتمین شب محرم و یادبود شهادت حضرت علی‌اکبر (ع) در حسینیه موسی‌بن‌جعفر (ع) واقع در منیریه تهران به عزاداری پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سومین ناوچه از سری «کلاس موج»، ناوچه سهند نام داشت که به‌تازگی، در 19 تیر سال 1403، غرق شد. اما این اولین بار نبود که ناوچه سهند غرق می‌شد. یک ناو سهند دیگر هم در سال 1367 در جریان درگیری با ایالات متحده غرق شد. سومین ناوچه از سری «کلاس موج»، ناوچه سهند نام داشت که به‌تازگی، در 19 تیر سال 1403، غرق شد. اما این اولین بار نبود که ناوچه سهند غرق می‌شد. یک ناو سهند دیگر هم در سال 1367 در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته‌نامه سپاه پاسداران در صفحه یک هفته نامه خود تصویری از پزشکیان منتشر کرد هفته‌نامه سپاه پاسداران در صفحه یک هفته نامه خود تصویری از پزشکیان منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ نشریه معاونت سیاسی سپاه پاسداران برای عکس صفحه نخست خود، تصویری از مسعود پزشکیان در روز پانزدهم تیر ماه را انتخاب کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شصت و سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «چیز‌هایی هست که نمی‌دانیم» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد. نشریه سرو از بخش‌های مختلفی تحت عنوان «گفتمان»، «پرسمان»، «راویان»، «دیده‌بان»، «یادمان» و «راهیان» تشکیل شده که هر بخش شامل موضوعات متنوعی است. در این شماره از ماهنامه «سرو» سرمقاله‌ای به قلم نادر ادیبی با تیتر...

وب‌گاه خبر آنلاین

نشریه معاونت سیاسی سپاه پاسداران برای عکس صفحه نخست خود، تصویری از مسعود پزشکیان در روز پانزدهم تیر ماه را انتخاب کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به نظر می‌رسد هواداران این گروه مانند موسس آن تاب و تحمل انتقاد ندارند و به محض نقد موسسه مصاف در شبکه‌های اجتماعی، فحاشی و واکنش‌های تندی از خود نشان می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه فرمانده کل ارتش و سپاه، وزیر دفاع و فرمانده کل فراجا، ظهر امروز با مسعود پزشکیان دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فرماندهان نظامی و انتظامی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی حضور داشتند. تصاویری از این دیدار ببینید.