دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار نائینی، سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه، در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، به تشریح خدمات ویژه‌ای که سپاه به زوار پاکستانی و سایر زائران در مرز‌های شرقی کشور ارائه می‌دهد، پرداخت. وی با اشاره به مرز‌های ریمدان و میرجاوه گفت: "در این دو مرز، همانند دیگر مرزها، خدمات و تسهیلات فراوانی ارائه می‌شود. سازمان اردویی بسیج و راهیان نور مسئولیت...

خبرگزاری میزان

جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار و ضمن تبریک انتخاب وی توسط مردم، آمادگی این نهاد انقلابی و مردمی برای حداکثر همکاری با دولت جدید را اعلام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان دیدار با فرماندهان عالی سپاه بر اهمیت همکاری و همراهی همه نهادها و ارکان نظام بر رفع مشکلات و تامین مطالبات مردم تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس جمهور منتخب در دیدار با فرماندهان عالی سپاه بر اهمیت همکاری و همراهی همه نهادها و ارکان نظام در مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نظام برای آبادانی کشور، رفع مشکلات و تامین مطالبات مردم تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرماندهان ارشد نظامی در دیدار با رئیس جمهور منتخب تأکید کردند که جمهوری اسلامی ایران به ویژه پس از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در بهترین شرایط اقتدار و امنیت قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «والعصر بخوان» تازه‌ترین جلد از مجموعه «قصه فرماندهان» نوشته الهام طاوسی به تازگی توسط انتشارات سوره‌مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب داستان‌هایی کوتاه از زندگی شهید حاج اکبر آقابابایی است. شهید حاج اکبر آقابابایی، از فرماندهان شاخص سپاه پاسداران و مرد شماره یک عملیات کرکوک بود که سال 1375 به علت عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی...

خبرگزاری مهر

شصت و سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «چیزهایی هست که نمی‌دانیم» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «والعصر بخوان» با نگاهی به زندگی شهید اکبر آقابابایی به قلم الهام طاوسی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

وب‌گاه الف

جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

کتاب «والعصر بخوان» تازه‌ترین عنوان مجموعه «قصه فرماندهان» نوشته الهام طاوسی توسط انتشارات سوره‌مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب روز شنبه 23 تیر با نمایندگان ادوار مجلس دیدار و گفت و گو کرد. از جمله نکات جالب توجه در این مراسم، حضور هادی غفاری و دیدار او با پزشکیان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان در شبکه ایکس نوشت: در دیدار امروز برادران عزیزم در سپاه، پرچم مبارک آستان مقدس حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام را از ایشان هدیه گرفتم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال رسانه ای در توئیتی نوشت: پزشکیان برای پس گرفتن لایحه حجاب توافق نکرده است. علی اصغر شفیعیان، روزنامه‌نگار نزدیک به رئیس جمهور منتخب نوشت: خبر توافق رئیس‌جمهور منتخب و رهبری برای بازپس‌گیری لایحه حجاب کذب است به گزارش عرشه آنلاین؛‌علی اصغر شفیعیان، مدیر پایگاه خبری انصاف نیوز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در دولت چهاردهم توافق های اجماع ساز مهمی میان ارکان قدرت رخ خواهد داد اما...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی ارتحال ابوالشهیدین مرحوم مغفور "حاج سید جواد حجازی" را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: "انا لله و انا الیه راجعون" سرور ارجمند حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید علی‌اصغر حجازی (زید عزه) قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سلام...