سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای امروز طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، ضمن تبیین و تشریح ابعاد و جوانب مختلف مقوله‌ی بسیار مهمِ آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در مقوله‌ی عفاف و حجاب، قوانینِ مدون و مشخصی از جمله «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر»، «قانون مجازات اسلامی»، «مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی» و... وجود دارد؛ در این قوانین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه درباره برخورد فراجا با بی حجابان گفت: همه ما باید به فراجا در کلیه مأموریت‌هایش از جمله این طرحی که به آن ورود پیدا کرده، کمک کنیم. رئیس قوه قضاییه درباره برخورد فراجا با بی حجابان گفت: همه ما باید به فراجا در کلیه مأموریت‌هایش از جمله این طرحی که به آن ورود پیدا کرده، کمک کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، رییس قوه قضاییه، با اشاره به جلسات عفاف و حجاب، گفت: فراجا که در قضیه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس قوه قضاییه گفت: فراجا که در قضیه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، بسیار در نحوه برخورد‌ها مراقبت کنند و صبر و حوصله به خرج دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی که فراجا در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد، در ستاد عفاف و حجاب نیز مأموریت‌هایی برعهده این نهاد گذاشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم گفت: فراجا وظایف ذاتی و قانونی در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد.

وب‌گاه الف

شبکه بی‌بی‌سی فارسی در گزارشی خسارت های وارده به پایگاه هوایی نواتیم در اثر عملیات وعده صادق را تایید کرده و به دروغ صهیونیست‌ها در این موضوع اذعان کرد.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه گفت: علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی که فراجا در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد، در ستاد عفاف و حجاب نیز مأموریت‌هایی برعهده این نهاد گذاشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر لزوم صدور احکام جایگزین حبس متناسب با جرم و در چارچوب قانون گفت: محاکم در صدور این نوع از احکام، اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پدافندهای ضدهوایی برای پاسخ به جنگ هوایی طراحی شده‌اند و برای بی‌اثر کردن و یا کاهش اثربخشی عملیات هوایی به کار برده می‌شوند. پدافندهای هوایی شامل سیستم‌های تسلیحاتی مبتنی بر سطح، زیرسطحی (پرتاب از زیردریایی) و سیستم‌های تسلیحاتی مبتنی بر هوا، سیستم‌های حسگر مرتبط، ترتیبات فرماندهی و کنترل و اقدامات غیرفعال (مانند بالن‌های رگبار) هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در نشست شورای معاونین با اشاره به نشست فصلی اعضای شورای عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مرکز استان ها، درباره دستور‌های رئیس عدلیه مبنی بر اینکه هیچ حکم قطعی قضایی نباید بدون دلیل موجه معطل اجرا بماند، افزود: نظارت بر اجرای احکام قطعی پرونده‌ها در دستور کار معاونت نظارت دیوان عالی کشور قرار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

موشک رضوان، نسل دوربردتر از خانواده «قیام» محسوب می شود. موشک قیام نیز، اولین بالستیک بدون بالک ایرانی است که از ابداعات و طرح های مهم شهید حسن طهرانی مقدم به شمار می رود. موشک رضوان، نسل دوربردتر از خانواده «قیام» محسوب می شود. موشک قیام نیز، اولین بالستیک بدون بالک ایرانی است که از ابداعات و طرح های مهم شهید حسن طهرانی مقدم به شمار می رود. کدام موشکهای مشهور روانه سرزمین های اشغالی...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک توئیت از عضو دفتر رهبری و روایت گری او از تذکر به مسئولان برای پرهیز از رفتارهای بی قاعده در مساله حجاب با موجی از انتقادات تندروهای حامی گشت ارشاد روبرو شد، آنها که در فضای رسانه ای و مجازی لشکریان خود را برای حمله به مهدی فضائلی به خط کرده اند.

وب‌گاه الف

عملیات اخیر ایران نشان داد دشمنان نه قادر به درک ابعاد گوناگون صبر استراتژیک ایران هستند و نه شناختی نسبت به قواعد نهان بازدارندگی در منطقه دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«تحقیقات بی‌بی‌سی فارسی خسارت‌های حمله ایران به پایگاه نواتیم اسرائیل را تأیید می‌کند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت بی‌بی‌سی با انتشار این ارزیابی نوشت: مقامات ارشد نظامی ایران می‌گویند حمله به اسرائیل را «محدود» نگه داشتند و اهداف حمله پایگاه‌های نظامی بوده‌اند نه «مراکز جمعیتی و اقتصادی». اولین ساعات بامداد 25 فروردین، ایران حمله «تلافی‌جویانه» خود در پاسخ به حمله به کنسولگری‌اش در دمشق را آغاز کرد که نام آن را «وعده صادق» گذاشت. ارتش اسرائیل اعلام کرد...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از قرائت بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه در دوم اردیبهشت سال 1358 را ببینید./ صداوسیما