سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را که در فعالیت های مخرب سایبری به نمایندگی از فرماندهی سایبری سپاه پاسداران ایران دست داشتند، تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم تحریم های واشنگتن علیه تهران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ادعاهای ضد ایرانی اعلام کرد: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را که در فعالیت های مخرب سایبری به نمایندگی از فرماندهی سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دست داشتند، تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان با «گرانت شاپس» همتای انگلیسی خود تلفنی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس در نشست خبری مشترک با «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو گفت این کشور قصد دارد با تخصیص 12 میلیارد دلار، صنایع نظامی این کشور را در وضعیت جنگی قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

حزب تمدن اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو دهمین شورای راهبری برنامه ملی آبادیران، سوم اردیبهشت ماه با حضور مدیران نهادها و سازمان های متولی آبادانی و پیشرفت کشور در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد. در ابتدای این نشست که با حضور جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، سردار سرتیپ حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،...

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: "یکی از جوانب مهم و اساسی مشارکت مردم در تولید، گسترش مالکیت عمومی در سطح جامعه است که به منظور تامین عدالت اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله شکل‌هایی که این اهداف را تحقق می‌دهد، سهام عدالت می‌باشد. متأسفانه، امروزه با نابرابری و بی‌عدالتی در این زمینه مواجه هستیم. در دوره یازدهم مجلس و دولت تلاش‌هایی در جهت حمایت از سهام عدالت صورت...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقویت زیرساخت خودرویی و استفاده از ظرفیت‌های پهپادی را دستور کار داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت. فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند. همچنین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در میانه تنش تهران و تل آویو، برخی ادعا دارند که هراس از افزایش توان هسته‌ای ایران افزایش یافته و در شرایطی که اسرائیل بر حمله ادعایی نظامی بر تاسیسات هسته ای ایران تاکید دارد، تحلیلگران به اتفاق ارا می گویند که اهرم نظامی هزینه های بسیاری را تحمیل خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: اینها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی‌تواند از این گنبد عبور کند دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه بنابر اخبار رسیده ده‌ها موشک ایران اسلامی از این گنبد عبور کرد و به اهداف موردنظر اصابت و اهداف خود را منهدم کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است.