سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز گذشته در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد: شامگاه 25 فروردین ماه، ایران در عملیاتی تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی، به 2 پایگاه هوایی صهیونیست‌ها آسیب جدی وارد کرد. این اقدام تلافی‌جویانه در پاسخ به حمله هوایی این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق و کشته شدن 7تن از سرداران و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران صورت گرفت‌. سپاه در عملیات «وعده صادق» که یک عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی بود قدرت ایران را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند: از عملکرد شما راضی هستم، اما قانع نیستم.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر نوبخت سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی با اشاره به فرمایش اخیر رهبری معظم انقلاب درباره وظایف دولت و قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب تصریح کرد: امروز انتظار مردم، متدینین و قانونمداران نیز توجه به قانون، حفظ حقوق مردم و کرامت انسانی آحاد جامعه است و همه دستگاه‌های اداری در همه بخش‌های حاکمیتی باید در این زمینه پیشتاز و پیش قدم باشند.

خبرگزاری میزان

سخنگوی شورای نگهبان در پیامی دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور گفت: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد...

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، با موج حمایتی از سوی طیف های سیاسی مختلف روبرو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت اعلام کرد که موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه» را از جمله ویژگی‌های برجسته عملیات وعده صادق در بخش عملیاتی و اجرایی کشور عنوان کرد و افزود: همکاری و هماهنگی مطلوب نیروهای مسلح، وزارت امور خارجه و رسانه ملی، موجب تقویت اعتماد و امید در جامعه شده و شایسته تقدیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه» را از جمله ویژگی‌های برجسته عملیات وعده صادق در بخش عملیاتی و اجرایی کشور عنوان کرد.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور گفت: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد و همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور باید عمل به وظایف محوله را مطابق آنچه در این قانون قطعی شده، مورد توجه قرار دهند.