چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن هانی زاده، کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی مقدمه‌ای برای عملیات‌های بعدی در صورت هرگونه تخطی است، گفت: آنچه ایران انجام داد، پاسخی به جنایت وعملیات تروریستی‌ای بود که رژیم صهیونیستی کلید زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها عکس و ویدئوی قدیمی از یک پهپاد که به سیم برق گیر کرده منتشر کردند که مربوط به منطقه دیرالزور سوریه است و ارتباطی به حملات پهپادی ایران به اسرائیل ندارد. در شبکه‌های اجتماعی کلیپ و عکس‌هایی منتشر شده است که منتشرکنندگان آن ادعا می‌کنند یک پهپاد ایرانی در جریان حمله ایران به اسرائیل در سیم‌های برق در مرز اردن و عراق گیر کرده است. به گزارش عرشه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تحلیلگر عرب درباره پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، گفت عملیات کوبنده ایران، آرزوی همه عرب ها و مسلمانان در سراسر دنیا بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستگاه های جاسوسی و امنیتی اسرائیل امروز (دوشنبه) از ارتش این رژیم به دلیل ناکامی در ارزیابی واکنش قوی ایران به عملیات تروریستی حمله به کنسولگری ایران در دمشق انتقاد کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم صهیونیستی باید دست برتر ایران را می‌دید. هرچند که ایران تمام توان خود را به کار نبرد و حتی از موشک‌های قدیمی‌تر استفاده کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در پیامی به مناسبت پاسخ ایران به جنایت اسرائیل، تاکید کرد که هماهنگی‌های انجام شده میان میدان و دیپلماسی خارجی موثر واقع گردیده بود و جلوه‌های پیروزمندی را صد چندان کرد.

خبرگزاری تسنیم

در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر عراق امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با ولیعهد عربستان سعودی درباره راهکارهای ممانعت از گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دختر سرلشکر شهید حاجی رحیمی از انجام عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر عراق امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با ولیعهد عربستان درباره راهکارهای ممانعت از گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله آملی لاریجانی، حمله کوبنده نظام جمهوری اسلامی به رژیم غاصب، ظالم و ضدبشری اسرائیل که بامداد روز گذشته توسط سپاه پاسداران با کمک دیگر نیرو‌های مسلح صورت گرفت را کاری افتخارآفرین و غرورآفرین دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای همکاری خلیج فارس ضمن ابراز نگرانی از تحولات منطقه خواستار خویشتنداری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان شبکه‌های اجتماعی از موضع اردن در خصوص مشارکت در دفع پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل به شدت انتقاد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطوط هوایی قطر از ازسرگیری پروازها به ایران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور با صدور پیامی از نیروهای مسلح به دلیل عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی از نیرو‌های مسلح به دلیل انجام موفقیت آمیز عملیات «وعده صادق» تقدیر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ کانَ حَقًا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنِینَ «عملیات وعده صادق» غیورمردان نیرو‌های مسلح که در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولی ایران در سوریه و شهادت چند تن از فرماندهان...