پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از ماموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پدافند هوایی و دفاع موشکی اهداف مد نظر خود را منهدم کنند. پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید یکی از ماموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر...

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری تاس روسیه نوشت: در پاسخ به جنایات اسرائیل، نیروی فضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها موشک و پهپاد، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع آگاه گفت: فوج نخست موشک‌های بالستیک ایران به سمت اهدافی در عمق سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه گفت: فوج نخست موشک‌های بالستیک ایران به سمت اهدافی در عمق سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حملات پهپادی سپاه پاسداران علیه اسرائیل همچنان ادامه داد.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالیکه رسانه‌های اسرائیل بامداد یکشنبه از رسیدن پهپادهای ایرانی به داخل فلسطین اشغالی خبر دادند، منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالیکه رسانه‌های اسرائیل بامداد یکشنبه از رسیدن پهپادهای ایرانی به داخل فلسطین اشغالی خبر دادند، منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از خبرگزاری سما فلسطین، کانال 12 رژیم صهیونیستی به نقل از شرکت امنیت دریایی امبری انگلیس گزارش داد که پهپادهایی از خاک یمن به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد. در اطلاعیه سپاه آمده است:...

وب‌گاه عصر ایران

ساعتی پیش اولین موج حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازارهای مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده و ارزهای اصلی بازار سقوط شدیدی را تجربه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خبرنگار اسرائیلی در توئیتی نوشت: ایران ده ها پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب کرده است. حدود 9 ساعت طول می کشد تا آنها به اسرائیل برسند. یک خبرنگار اسرائیلی در توئیتی نوشت: ایران ده ها پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب کرده است. حدود 9 ساعت طول می کشد تا آنها به اسرائیل برسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی بامداد یکشنبه از برگزاری جلسه کابینه جنگ این رژیم در پی حمله موشکی و پهپادی ایران در پناهگاه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیل بامداد یکشنبه از برگزاری جلسه کابینه جنگ این رژیم در پی حمله موشکی و پهپادی ایران در پناهگاه خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

یکی از ماموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پدافند هوایی و دفاع موشکی اهداف مد نظر خود را منهدم کنند.