چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از خبرگزاری سما فلسطین، کانال 14 رژیم صهیونیستی گزارش داد که چند موشک در مناطقی در عراد (45 کیلومتری شرق بئر السبع) در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است. بر اساس این گزارش، همچنین چند موشک به صورت مستقیم به شهر اشغالی ام الفحم اصابت و نیروهای امدادی عازم این منطقه شده‌اند. این گزارش می‌افزاید که چند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد یکشنبه از اصابت چند فروند موشک به مناطقی در فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره 2 خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره 2 خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: تهدید آمریکا و اسرائیل علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد: 1. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با گذشت بیش از 10 روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن 7 تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه...

وب‌گاه عصر ایران

آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هرگونه تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ایران در دور اول از حملات خود، یک فروند موشک هایپرسونیک به سمت (رژیم) اسرائیل شلیک کرده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد. در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران درپی حمله پهپادی به اسرائیل اطلاعیه جدیدی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از خبرگزاری سما فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه النقب، حیفا و مناطق دیگر فلسطین اشغالی خبر دادند. همچنین بنا بر اعلام این رسانه‌ها، آژیرهای هشدار در تأسیسات هسته‌ای دیمونا نیز به صدا در آمده است. به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات مصری اعلام کردند که در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه اسرائیل، پدافند هوایی خود را در حالت آماده باش قرار داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با حملات تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه مردم در سراسر کشور در حمایت از این حملات به خیابانها آمدند.