پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه الف

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمینهای اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد. متن اطلاعیه به...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک خبرنگار اسرائیلی در توئیتی نوشت: ایران ده ها پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب کرده است. حدود 9 ساعت طول می کشد تا آنها به اسرائیل برسند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران درپی حمله پهپادی به اسرائیل اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات گسترده امشب به سرزمین‌های اشغالی صادر شد اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات گسترده امشب به سرزمین‌های اشغالی صادر شد

خبرگزاری میزان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه خبر اعلام کرد: عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی از دقایقی پیش آغاز شده است./ روزنامه جام جم

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه خبر از حمله گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار ارز و طلای تهران همچنان هیجانی رفتار می‌کند. به‌نظر می‌رسد ریسک‌های سیاسی هفته‌های اخیر از بین نرفته و معامله‌گران افزایشی با تکیه بر همین ریسک‌ها در حال رشد نرخ ارز هستند. به عقیده برخی از تحلیلگران درصورتی که توقیف کشتی اسرائیلی در آب‌های خلیج‌فارس با پاسخ جدید مواجه نشود، بازار این اتفاق را به عنوان پاسخ ایران در نظر گرفته و پس از آن روند کاهشی آغاز می‌شود. برخلاف برخی پیش‌بینی‌ها،...