پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از خبرگزاری سما فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه النقب، حیفا و مناطق دیگر فلسطین اشغالی خبر دادند. همچنین بنا بر اعلام این رسانه‌ها، آژیرهای هشدار در تأسیسات هسته‌ای دیمونا نیز به صدا در آمده است. به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات مصری اعلام کردند که در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه اسرائیل، پدافند هوایی خود را در حالت آماده باش قرار داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با حملات تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه مردم در سراسر کشور در حمایت از این حملات به خیابانها آمدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سی ان ان، دو مقام آمریکایی که نخواستند نام آنها فاش شود، در گفت وگو با این شبکه خبری مدعی شدند که نیروهای ارتش آمریکا چند فروند از پهپادهای ایرانی را که در حال حرکت در مسیر خود به سمت اهدافی در رژیم صهیونیستی بودند، رهگیری کرده‌اند. به نوشته سی ان ان، این مقام‌های آمریکایی بدون اشاره به اینکه نظامیان این کشور چگونه و کجا این پهپادها را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات مصری اعلام کردند که در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه اسرائیل، پدافند هوایی خود را در حالت آماده باش قرار داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد. متن اطلاعیه به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی بامداد یکشنبه از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران به سمت فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی بامداد یکشنبه از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران به سمت فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «نیویورک‌تایمز» در گزارشی به نقل از مقامات اسرائیلی، ادعا کرد: پیش‌بینی می‌شود که مناطق مورد حمله ایران، بلندی‌های جولان و پایگاه نیروی هوایی اسرائیل در صحرای نقب باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه «نیویورک‌تایمز» در گزارشی به نقل از مقامات اسرائیلی، ادعا کرد: پیش‌بینی می‌شود که مناطق مورد حمله ایران، بلندی‌های جولان و پایگاه نیروی هوایی اسرائیل در صحرای نقب باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی حملات پهپادی سپاه، تاکنون در 272 نقطه از اسرائیل از جمله در تأسیسات هسته‌ای دیمونا صدای آژیر خطر به صدا در آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان بامداد یکشنبه از حمله موشکی به مقر پدافند هوایی اسرائیل در جولان اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان بامداد یکشنبه از حمله موشکی به مقر پدافند هوایی اسرائیل در جولان اشغالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جریان نرمال پروازی فرودگاه بین المللی مهرآباد در اولین ساعات حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسراییل حاکم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

موشک‌های بالستیک ایران در حال عبور از آسمان عراق به سمت اسرائیل هستند./ سپاه پاسداران

وب‌گاه الف

مردم قم در دفاع از حملات پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.