چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی در پی حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حماقت جدید رژیم جنایتکار، منجر به پایان عمر نکبت بار آن می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به انجام عملیات موشکی و پهپادی هوافضای سپاه در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا در واکنش به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل یک فروند ناو جنگی خود را همراه 2500 تفنگدار به شرق مدیترانه اعزام می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا در واکنش به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل یک فروند ناو جنگی خود را همراه 2500 تفنگدار به شرق مدیترانه اعزام می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه شد. در این گزارش نگاهی به واکنش رسانه‌های خارجی و بین المللی به آغاز حملات ضداسراییلی ایران انداخته ایم. ان. بی. سی نیوز: تلافی ایران شبکه خبری ان بی سی نیوز آمریکا پوشش خبری خود از حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی را با عنوان «تلافی ایران»...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی گفت: امشب پایان همیشگی دوران بزن در رو و قلدری و زورگویی در برابر ملت صبور ایران است و رژیم صهیونیستی از همانجا که شلیک کرد، موشک دریافت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد یکشنبه از اصابت چند موشک به فرودگاه رامون در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد یکشنبه از اصابت چند موشک به فرودگاه رامون در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه الف

پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازارهای مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده و ارزهای اصلی بازار سقوط شدیدی را تجربه کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام شبکه ABC و به استناد تصاویر ماهواره‌ای لحظاتی پیش 70 موشک علیه مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد. انتهای پیام /

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تارنمای شبکه «الجزیره» به نقل از شرکت امنیتی «آمبری» خبر داد که همزمان با حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به مناطق اشغالی، نیروهای یمنی هم چندین فروند پرنده بدون سرنشین را به سمت اسرائیل پرتاب کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این بیانیه که یک نسخه آن بامداد یکشنبه در تارنمای وزارت دفاع انگلیس منتشر شد آمده است: دولت بریتانیا در پاسخ به افزایش تهدیدات ایران و خطر فزاینده تنش در خاورمیانه، با شرکای خود در سراسر منطقه برای کاهش تنش‌ها و جلوگیری از حملات بیشتر تلاش کرده است. این بیانیه می‌افزاید: ما چندین جت اضافی نیروی هوایی و تانکرهای سوخت‌رسان هوایی را به منطقه منتقل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارنمای شبکه «الجزیره» به نقل از شرکت امنیتی «آمبری» خبر داد که همزمان با حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به مناطق اشغالی، نیروهای یمنی هم چندین فروند پرنده بدون سرنشین را به سمت اسرائیل پرتاب کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

موشکها و پهپادهای ایران که در حجم انبوه شلیک شدند، از سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل عبور کرده و به اهداف خود اصابت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار یادداشت‌هایی حمایت خود را از پاسخ نیروی هوافضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات گسترده امشب به سرزمین‌های اشغالی صادر شد اطلاعیه شماره 2 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گذشت بیش از 10 روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن 7 تن...