پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیه حمله به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.

وب‌گاه فرارو

مهمترین اتفاق سال 1403 در طول تعطیلات عید نوروز را شما انتخاب کنید

وب‌گاه مشرق نیوز

«شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور جنایت تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی را گواه اثبات بی‌تعهدی این رژیم جنایتکار به موازین، مقررات، معاهدات بین‌المللی و اصول انسانی و اخلاقی به همه مردم دنیا دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق اقدام اسرائیل در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه را شدیدا محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در گفت‌وگو با بشار اسد؛ اقدامات جنون‌آمیز اخیر رژیم صهیونیستی را دست و پا زدن‌های آخر این رژیم در حال احتضار توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه دقایقی پیش آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بشار اسد با اشاره به ابعاد شخصیتی سرلشکر شهید زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گفت: این شهید والامقام دارای شخصیتی ممتاز و قهرمانی متواضع بود که همچون شهدای سوریه برای ملت ما ارزشمند و دارای جایگاهی والا خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه با حضور هیات ایران آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور اقدامات جنون‌آمیز اخیر رژیم صهیونیستی را دست و پا زدن‌های آخر این رژیم توصیف و تصریح کرد: امروز بر همگان اثبات شده که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی و بین‌المللی پایبند نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور جنایت تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی را گواه اثبات بی‌تعهدی این رژیم جنایتکار به موازین، مقررات، معاهدات بین‌المللی و اصول انسانی و اخلاقی به همه مردم دنیا دانست و گفت: عاملین و حامیان این جنایت بزرگ به دست مجاهدان اسلام مجازات شده و به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسای جمهور ایران و سوریه درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه گفت‌وگوی تلفنی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد. در این پیام آمده است: «وَ الَذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَ قُتِلُوا أَو مَاتُوا لَیَرزُقَنَهُمُ اللهُ رِزقًا حَسَنًا» برادر ارجمندسردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با بشار اسد، اقدامات جنون‌آمیز اخیر رژیم صهیونیستی را دست و پا زدن‌های آخر این رژیم در حال احتضار توصیف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور جنایت تروریستی اخیر صهیونیست‌ها را گواه اثبات بی‌تعهدی این رژیم به مقررات بین‌المللی دانست و گفت: عاملین و حامیان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی به دست مجاهدان اسلام مجازات خواهند شد.