شنبه 14 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

«این اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه، نشانه آشکار دیگری از ذات و ماهیت تروریستی و جنایت‌کار رژیم صهیونیستی و حامیان شناخته شده آن است و بی‌تردید این جنایت هولناک رژیم متجاوز صهیونیستی هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه دیپلماسی نیز همه ظرفیت‌های سیاسی، دیپلماتیک، حقوقی و بین‌المللی را برای پیگرد جنایت‌کاران و حامیان آنها به‌کار خواهد بست.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان را که در بمباران منطقه ضاحیه بیروت توسط رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسید را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید مقاومت "شهید سیدحسن نصرالله" گفت: این شهید والامقام عارف واصلی که در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های سوری و منطقه از فعال شدن پدافند دفاعی سوریه در منطقه حمص این کشور به دنبال ورود هدف متخاصم به آسمان این منطقه خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج عباس نیلفروشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم عرض تسلیت در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران شرکت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان عنوان کرد: بی تردید این جنایت هولناک رژیم متجاوز صهیونیستی هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره شهادت سردار نیلفروشان در جریان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان پیامی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم عرض تسلیت به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله» صبح امروز (یک‌شنبه) در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم عرض تسلیت در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی قدس سپاه در دفتر حزب الله لبنان در تهران حضور یافت.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را تسلیت گفت.