شنبه 14 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهادت سیدحسن نصرالله پس از برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد شوک بزرگی برای جامعه بین‌المللی بود که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت. در این حمله تروریستی رژیم صهیونیستی سردار نیلفروشان هم به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت با صدور پیامی شهادت سردار نیلفروشان را تسلیت گفت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فاطمه مهاجرانی با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان تسلیت گفت و افزود: سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان فرمانده جان برکف دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور لبنان را که در حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در کنار شهید سرافراز سیدحسن نصرالله به شهادت رسید محضر مقام معظم رهبری و همرزمان آن شهید بزرگوار وخانواده معظم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به همراه هیئت رئیسه سپاه و فرماندهان نیروها با حضور در منزل شهید عباس نیلفروشان شهادت وی را به خانواده آن سردار عالیقدر شهید تبریک و تسلیت گفت.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ عباس نیلفروشان، مستشار سپاه در لبنان، در حمله اسرائیل در شامگاه روز جمعه ششم مهرماه به همرزمان شهیدش ملحق شد.

خبرگزاری تسنیم

سردار شهید عباس نیلفروشان مسئول عملیات سپاه در لبنان، فرماندهی عملیات در مقابله با تکفیری های سوریه، طراحی عملیات اربعین حزب‌الله لبنان و تشکیل یگان رضوان حزب الله بخشی از اقدامات وی در مقابله با آمریکا و اسرائیل طی سالهای گذشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق تحلیل فرمانده سپاه قدس توان بازدارندگی حزب الله حفظ شده و عملیات‌های سازمان رزم حزب‌الله متوقف نخواهد شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران در منزل شهید نیلفروشان حضور یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این گزارش اتفاقات مهم منطقه‌ای و اثر آن بر بازار ارز و سرمایه بررسی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به نقل از یک فرمانده سپاه قدس تاکید کرد که توان بازدارندگی حزب الله حفظ شده و حزب الله لبنان امکان ادامه عملیات را دارد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه هیئت رئیسه سپاه در منزل سردار سرلشکر شهید عباس نیلفروشان حضور یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد ملی هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: اگر می‌خواهیم اراده واقعی یک ملت را نشان دهیم باید در المپیک لس‌آنجلس عزم و جدیت خود را نشان دهیم‌.