شنبه 14 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که توان بازدارندگی حزب الله حفظ شده و این گروه امکان ادامه عملیات را دارد. همچنین، آسیب جدی به شورای حزب‌الله لبنان وارد نشده و عملیات‌های این گروه متوقف نخواهد شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته یک فرمانده سپاه قدس که در جلسه امروز این کمیسیون حاضر شد، آسیب جدی به ساختار حزب الله لبنان وارد نشده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت در کنار شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار شریف با اشاره به شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی گفت: در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی، توان بازدارندگی رژیم فرو ریخت.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج عباس نیلفروشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان کرد.

وب‌گاه الف

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی شهادت سید بزرگ مقاومت اسلامی را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد که ان شاء الله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.

خبرگزاری میزان

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینجانب شهادت سید بزرگ مقاومت اسلامی را به برداران مجاهدم در جنبش حزب‌الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه بردارانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و ان‌شاء‌الله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.

وب‌گاه فرارو

«این جانب با قلبی محزون، ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهاد سید بزرگ مقاومت اسلامی را به برداران مجاهدم در جنبش حزب الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه بردارانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و انشاءالله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن پیام به این شرح است: "مِنَ المُؤمِنینَ رِجال صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَلوا تَبدیلًا" برادران غیورم در حزب الله سرافراز لبنان سلام علیکم بما صبرتم شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب الله جناب سید حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تاکید کرد که شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب الله جناب سید حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌پذیرم فدراسیونی بخواهد اساسنامه خود را تنها براساس فدراسیون جهانی تنظیم کند و از ما انتظار داشته باشد که آن را قبول کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر احمد دنیامالی در جلسه ستاد ملی هفته تربیت‌بدنی و ورزش که امروز در محل وزارتخانه برگزار شد اظهار داشت: این جلسه مقارن شده با شهادت یک بزرگ‌مرد که برای ما بسیار دردناک است. زمانی که سیدعباس موسوی دبیرکل وقت حزب‌الله لبنان به شهادت رسید همه نگران بودند که چه اتفاقی خواهد افتاد ولی با حضور سیدحسن نصرالله،...

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر می‌خواهیم اراده واقعی یک ملت را نشان دهیم باید در المپیک لس‌آنجلس عزم و جدیت خود را نشان دهیم‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی تاکید کرد: سیدحسن نصرالله همه عمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث‌ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی تاکید کرد: سیدحسن نصرالله همه عمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث‌ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند