یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی به ابعاد تازه‌ای از کنار رفتن رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اشاره کرده و همزمان تلاش داشته تا به فراز و فرودهای رایزنی‌های تهران و واشنگتن بعد از پیروزی جو بایدن بپردازد.

خبرگزاری مهر

ویژه‌برنامه «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد» همزمان با هفته دفاع مقدس در بهشت زهرا برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی درگذشت رضا سراج را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

شواهد تاریخی نشان می‌دهد که وحدت و حمایت از مسلمانان در جمهوری اسلامی ایران، نه تنها یک شعار، بلکه یک استراتژی و حقیقت عملی است که سال‌هاست به طور جدی در عمل پیگیری می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی درگذشت رضا سراج را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موسس یگان زرهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ایران در آغاز جنگ دو عملیات ناموفق داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی درگذشت رضا سراج معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار فتح الله جعفری موسس یگان زرهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ایران در آغاز جنگ دو عملیات ناموفق داشت به همین دلیل دیگر عملیات تهاجمی در دستور کار قرار نگرفت.

خبرگزاری تسنیم

مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی درگذشت رضا سراج را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی همزمان با هفته دفاع‌مقدس جشنواره‌ای از فیلم‌های جنگی راه انداختند و شبکه امید هم به طور ویژه جشنواره‌ای از فیلم با حال و هوای مدرسه تدارک دید.

وب‌گاه گسترش

روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که 12 نفر از عناصر همکار با رژیم صهیونیستی در 6 استان کشور دستگیر شده‌اند. این افراد به دنبال انجام اقداماتی ضد امنیتی در ایران بودند و تحت یک شبکه فعالیت می‌کردند.

وب‌گاه فرارو

روابط‌عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری 12 تن از عناصر همکار رژیم صهیونیستی در 6 استان کشور که تحت شبکه‌ای قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در ایران را داشتند خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه همکار رژیم صهیونیستی با دستگیری 12 تن از عناصر مزدور در 6 استان کشور منهدم شد. شبکه همکار رژیم صهیونیستی با دستگیری 12 تن از عناصر مزدور در 6 استان کشور منهدم شد. روابط عمومی سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری 12 تن از عناصر همکار رژیم صهیونیستی در 6 استان کشور که تحت شبکه ای قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در ایران را داشتند خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از «دستگیری 12 تن از عناصر همکار رژیم صهیونیستی در 6 استان کشور که تحت شبکه‌ای قصد انجام اقدامات ضدامنیتی در ایران داشتند» خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری 12 تن از عناصر همکار رژیم صهیونیستی در 6 استان کشور که تحت شبکه ای قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در ایران را داشتند خبر داد.