یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

مطلب ادعایی انتصاب خواهرزاده فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان مشاور وزیر، رئیس مرکز بازرسی ارزیابیِ عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار از اساس کذب است و صحت ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه در پیامی از اعلام آمادگی سپاه برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن طبس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون نتانیاهو کار صدام را انجام می‌دهد و برای کشاندن ما به جنگ تمام‌عیار با آمریکا، مدام در حال تحریک ایران و انجام اقدامات تروریستی همچون حمله به سفارتخانه و ترور اسماعیل هنیه است‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه طی پیامی آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن در طبس را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به شخصیت مرحوم رضا سراج گفت: او تمام عمرش، مجاهدت در راه انقلاب اسلامی بود و یک انسان در تراز انقلاب اسلامی و پاسدار و استاد دانشگاه تراز نظام بود.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه طی پیامی آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن در طبس را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

سردار سرلشکر سلامی در پیامی از اعلام آمادگی سپاه برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن طبس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به تازگی مطلبی با عنوان انتصابات جدید در وزارت کار منتشر شده است. در این مطلب با نام بردن از فردی ادعا شده که وی خواهرزاده سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران است. خبرگزاری فارس نوشت: به تازگی مطلبی با عنوان انتصابات جدید در وزارت کار منتشر شده است. در این مطلب با نام بردن از فردی ادعا شده که وی خواهرزاده سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران است و به عنوان مشاور وزیر، رئیس مرکز بازرسی ارزیابیِ...

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی شایعه ای در خصوص سمت گرفتن خواهرزاده فرمانده سپاه منتشر شده است که اصلا سردار حسین سلامی خواهری ندارند.

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به برخی اظهارات درباره اینکه چرا ایران سریعتر پاسخ ترور اسماعیل هنیه را نمی‌دهد، گفت: در کمین هستیم و حتما پاسخ خواهیم داد، اما با بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس از اقدام شتابزده پرهیز می‌کنیم تا سیلی محکمی به نتانیاهو بزنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبری که روز دوشنبه دوم مهرماه 1403، در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت این بود: «محمد مخبر مشاور و دستیار رهبری شد». اما سوال مهم پس از انتشار این خبر این است:؛ «محمد مخبر» کیست؟! پشت جدید او چیست و آیا تاکنون کسی چنین شغل و پستی داشته است؟ خبری که روز دوشنبه دوم مهرماه 1403، در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت این بود: «محمد مخبر مشاور و دستیار رهبری شد». اما سوال مهم پس از انتشار این خبر...

خبرگزاری دانشجو

سردار محمدعلی نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: سردار رضا سراج یک شخصیت بسیار ارزشمند در عرصه‌های مختلف و در دوران دفاع مقدس یک رزمنده و فرمانده جبهه‌های جنگ بود. وی افزود: ویژگی ممتاز او این بود که دشمن شناس بود و دشمن را در لباس جنگ نرم به خوبی شناخت و متناسب با نیاز روز و روش و شیوه دشمن، کار جهادی انجام می‌داد. سردار نایینی...

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به شخصیت مرحوم رضا سراج گفت: او تمام عمرش، مجاهدت در راه انقلاب اسلامی بود و در کنار این جهاد، اخلاق و زیست مومنانه داشت و یک انسان در تراز انقلاب اسلامی و پاسدار و استاد دانشگاه تراز نظام بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجهیز نیروی دریایی سپاه به امکانات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی باعث افزایش اقتدار این نیرو در پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس شده است.