یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: ماشین کشتار رژیم اسرائیل باید در غزه، رفح و سراسر غرب آسیا متوقف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهار سال 2021 بود؛ شهر در قرنطینه دوران همه‌گیری کووید قرار داشت و دولت اتریش فعالیت در فضای باز را به ورزش و خریدهای ضروری محدود کرده بود. درهای هتل تعطیل شده امپریال دوره هابسبورگ برای راب مالی، نماینده دولت بایدن در ایران و تیم مذاکره‌کننده او دوباره باز شد. وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت، آنها یک سوئیت رزرو کردند و میز و صندلی های کنفرانس را از سفارت ایالات متحده آوردند. مالی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبس از ساعت 21 شنبه‌شب 31 شهریور در شوک است. شوکی که کم از زلزله سال 1357 ندارد. صدای شیون مادران، پدران، فرزندان و دوستان 35 جوانی که مرگ رسمی آنها اعلام شده است، در میان نخل‌های کویری مدام می‌پیچد. 16 مصدوم در حال امداد و نجات هستند. تا وقتی که این گزارش نوشته می‌شود، 14 نفر در بلوک C همچنان محبوس‌اند. اخبار فوتی‌ها همچنان ضدونقیض است. با این‌حال آخرین شنیده‌ها بر مرگ 52 کارگر و متخصص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخیرا موضع‌گیری روس‌ها درباره کریدور زنگزور زمینه‌ساز اختلاف‌ها شده است؛ کریدوری که برای ایران و ارمنستان از منظر ژئوپلتیکی بسیار با اهمیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به برخی اظهارات درباره اینکه چرا ایران سریعتر پاسخ ترور اسماعیل هنیه را نمی‌دهد، گفت: در کمین هستیم و حتما پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد خاتمی در پیامی حادثه معدن طبس را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه در پیامی آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن در طبس را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که سردار حسین سلامی خواهری ندارند، شایعه ای در خصوص سمت گرفتن خواهرزاده فرمانده سپاه منتشر شده است.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه طی پیامی آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن در طبس را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه طی پیامی آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن در طبس را اعلام کرد، متن این پیام به‌شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حادثه تلخ و دلخراش معدن در طبس که منجر به جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از کارگران نجیب و پرتلاش این معدن شد،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شایعه‌ای در خصوص سمت گرفتن خواهرزاده فرمانده سپاه منتشر شده است تکذیب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار علی‌محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران: سردار رضا سراج یک شخصیت بسیار ارزشمند در عرصه‌های مختلف و در دوران دفاع مقدس یک رزمنده و فرمانده جبهه‌های جنگ بود.

وب‌گاه الف

درحالی شایعه ای در خصوص سمت گرفتن خواهرزاده فرمانده سپاه منتشر شده است که اصلا سردار حسین سلامی خواهری ندارند.

وب‌گاه الف

سردار سرلشکر سلامی در پیامی از اعلام آمادگی سپاه برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن طبس خبر داد.