یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در راستای تعامل صحیح دولت و مجلس، ضروری است انتصابات رده های میانی هیئت دولت نیز در چارچوب اصولی که رئیس جمهور تحت عنوان وفاق ذکر کرده اند، صورت گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که دولت بایدن می‌گوید همچنان به اجرای سختگیرانه تحریم‌ها علیه ایران متعهد است، روزنامه وال‌استریت ژورنال نوشت: بانک‌های عراقی با نقض تحریم‌های آمریکا میلیاردها دلار به ایران منتقل کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از مراسم عهد سربازی و تجدید بیعت نیروهای مسلح با امام زمان (عج) مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار سرلشکر حسین سلامی، پرتاب موفق ماهواره تحقیقاتی چمران 1 و قرارگیری آن در مدار 550 کیلومتری را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفتگوی ویژه خبری شامگاه امروز شنبه 24 شهریور با حضور امیردریادار رستگاری، معاون وزیر دفاع و مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران و سردار علی جعفرآبادی فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بررسی ابعاد مختلف ماهواره تحقیقات چمران یک و ماهواره بر قائم صد و پیشرفت‌هایی که در صنعت فضایی کشور حاصل شده است پرداخت. مقدمه: امروز صبح...

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح امروز (شنبه، 24 شهریور) ماهواره تحقیقاتی چمران 1 توسط ماهواره بر قائم 100 پرتاب شد و با موفقیت در مدار 550 کیلومتری زمین قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

«وفاق ملی» پزشکیان اگرچه سیگنال مثبتی از چپ و راست و اعتدالی دریافت کرده است اما خشم تندروها از این شعار دولت جدید روز به روز بیشتر می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالله حاجی صادقی در سخنانی، ماموریت روحانیت را سه مأموریت سخنوری، اقامه دین و دفاع از دین توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران زمان حمله به اسرائیل را اعلام کرد فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پاسخ به این سئوال که انتقام از اسرائیل کی و چه زمانی و با چه کیفیتی انجام می‌شود؟ اظهار داشت: پاسخ به اسرائیل به موقع انجام خواهد شد. نمی‌شود درباره جزئیاتش حرف زد. پاسخ ایران به اسرائیل...

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه در پیامی ضمن تبریک پرتاب موفق ماهواره تحقیقاتی چمران 1 و قرارگیری آن در مدار 550 کیلومتری نوشت: این دستاورد بزرگ و باشکوه یکی از جلوه‌های تجلی بخش همکاری «دولت» و «نهاد مقدس سپاه» در خلق یک رویداد و افتخار شکوهمند ملی و عبور از فضای تحریم‌های گسترده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی با صدور پیامی به وزیر دفاع و وزیر ارتباطات پرتاب موفق ماهواره «چمران - 1» را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان