یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تخصصی جانشینان و معاونین هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در مشهد مقدس اظهار داشت: ما همواره بایستی تلاش کنیم تا زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه (عج) باشیم. درود بر شهدا و امام شهدا که قطعاً اینان در زمینه‌سازی ظهور سهیم بوده و رسالت خود را به‌درستی انجام دادند. حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان بدانند که ما آن‌ها را تنبیه و تعقیب می‌کنیم و دشمنان اسلام سرافکنده بلاد اسلامی را ترک خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

ارومیه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به‌زودی طعم انتقام شرارت‌هایش را خواهد چشید.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه گفت: مردم فلسطین به زودی طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید و اسرائیل و دشمنان نیز به زودی طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: همه دشمنان بشوند؛ ما آنها را تعقیب و تنبیه می‌کنیم و انتقام می‌گیریم؛ تعقیب و تنبیه دشمنان و انتقام از آنها حقیقتی است که از 45 سال پیش تا کنون ما آنها را بارها آزموده‌ایم

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: امروز، با توجه به جنایت‌هایی که آمریکا در غزه انجام داده، از جمله کودک‌کشی، حمله به بیمارستان‌ها و قطع آب و برق، حتی صحبت کردن از نرمش در برابر آمریکا غیرقابل قبول و چندش‌آور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی نیروی زمینی سپاه در آذربایجان‌غربی افتتاح شد پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه که با هدف پشتیبانی از مأموریت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهداء در منطقه شمال‌غرب افتتاح شد، پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب را انجام خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه گفت: مردم فلسطین به زودی طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید و اسرائیل و دشمنان نیز به زودی طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید. فرمانده کل سپاه گفت: مردم فلسطین به زودی طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید و اسرائیل و دشمنان نیز به زودی طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی تاکید کرد که مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس از کلید خوردن طرح مبارزه با قاچاق انسان مهاجرین و اعضای بدن و مجازات عبور غیر مجاز از مرزهای کشور، خبر داد.

خبرگزاری مهر

ارومیه - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سپاه مرزهای شمالغرب را از لوث گروهک‌های تروریستی پاکسازی کرد، گفت: رزمندگان سپاه شبانه‌روزی برای حفظ امنیت مرزهای کشور و مردم مجاهدت و جانفشانی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی نیروی زمینی سپاه در آذربایجان غربی افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

ارومیه - پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمود آبادی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارومیه افتتاح شد.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین افتتاح پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمودآبادی گفت: نیرو‌های زمینی با خصوصیات فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.