یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین افتتاح پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمودآبادی گفت: نیرو‌های زمینی با خصوصیات فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار نقدی درباره مذاکره با آمریکا گفت: وفاق ملی به معنای مذاکره با آمریکا نیست / حتی صحبت کردن از نرمش هم چندش‌آور است سردار نقدی درباره مذاکره با آمریکا گفت: وفاق ملی به معنای مذاکره با آمریکا نیست حتی صحبت کردن از نرمش هم چندش‌آور است به گزارش عرشه آنلاین سردارمحمد رضا نقدی گفت: برخی تصور می‌کنند که وفاق ملی به معنای مذاکره و حل مشکلات با آمریکا است، اما آمریکا از روز اول انقلاب...

خبرگزاری مهر

پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمود آبادی نیروی زمینی سپاه با حضور سرلشکر سلامی افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه با بیان اینکه همه راهبرد‌ها باید یک مابه‌ازا روی زمین داشته باشد و هر کشوری اگر ابتکار عمل داشته باشد اقتدار لازم را دارد و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند، اظهار داشت: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت ها‌ی شیطانی معادل...

وب‌گاه الف

پایگاه هوایی «شهید استوار محمودآبادی» نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی با بیان اینکه نیرو‌های زمینی جبهه حق از فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند، تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند، افزود: مرز‌ها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و ملزم به توسعه کمی و کیفی در همه زمینه‌ها هستیم.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مرزها باید در امنیت باشد چراکه بدون امنیت، پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مرز‌ها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد، گفت: در تأمین امنیت مرزها کوتاهی نخواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی نیروی زمینی سپاه در آذربایجان غربی افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

سردارمحمد رضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: برخی تصور می‌کنند که وفاق ملی به معنای مذاکره و حل مشکلات با آمریکا است، اما آمریکا از روز اول انقلاب دشمن وحدت ملت ایران بوده است. اسناد و اظهارنظر‌های رؤسای جمهور آمریکا نشان می‌دهند که همواره به دنبال تفرقه و اختلاف در میان ملت ایران بوده‌اند. بنابراین، هرگونه نزدیک شدن به آمریکا به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت: گزارش‌ها مبنی بر انتقال محموله‌های موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه تحولی نگران‌کننده و تهدیدی برای امنیت اروپا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ژنرال پاتریک (پت) رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در تداوم ادعاهای واشنگتن مبنی بر ارسال موشک های بالستیک از سوی ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ علیه اوکراین، ادعا کرد که روسیه موشک‌های بالستیک ایرانی تحویل گرفته اما تاکنون از آن استفاده نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه آمریکا شرکت هواپیمایی ایران ایر را در تداوم تشدید تحریم های ضد ایرانی به بهانه ادعای ارسال موشک های ایران به روسیه برای بکار گیری در جنگ علیه اوکراین تحریم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه سفر رئیس‌جمهور کشور به عراق، اجرای توافق با واداشتن گروهک تروریستی کومله به ترک اردوگاه‌ها و مقرهای نظامی و تحویل سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین و بخشی از سلاح‌های سبک عملیاتی گردیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج و سپاه در خدمت به مردم در دولت‌های مختلف کارنامه پرافتخاری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع شهید مدافع حرم «محمدصابر امیری» از رزمندگان لشکر فاطمیون روز چهارشنبه 21 شهریور ساعت 15 از مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در چهاراه بازار تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود. پیکر این شهید مدافع حرم پس از طواف گرد مضجع شریف بانوی کرامت و اقامه نماز برای تدفین در قطعه 31 شهدای مدافع حرم به بهشت‌معصومه (س) منتقل می‌شود. مراسم...