یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

در جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور تهیه گزارش تفریغ بودجه 1402، بندهای مربوط به تبصره هفتم از قانون بودجه 1402 کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور تهیه گزارش تفریغ بودجه 1402، بند‌های مربوط به تبصره هفتم از قانون بودجه 1402 کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سید احمد رضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور در جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور که با حضور دادستان، معاونین، مستشاران، مدیران و حسابرسان کل این نهاد نظارتی برگزار شد، با بیان اینکه گزارش‌های...

خبرگزاری مهر

در جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور تهیه گزارش تفریغ بودجه 1402، بندهای مربوط به تبصره هفتم از قانون بودجه 1402 کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری تسنیم خبر داد که هم‌اکنون گروه‌های کردی مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران، همه مقرهای جدار مرز را تخلیه کرده و به عمق کردستان رفته‌اند و با تدابیر صورت‌گرفته، در عمق کردستان هم خلع‌سلاح شده‌اند.

وب‌گاه گسترش

با آغاز به کار دولت جدید، تغییرات متعددی در عزل و نصب‌ها انجام شده است. در تازه‌ترین مورد، رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، عزت الله ضرغامی را به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد. ضرغامی در دولت قبلی مسئولیت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشت.

خبرگزاری تسنیم

یک منبع آگاه جزئیات و چگونگی عقب‌نشینی تروریست‌ها از نزدیکی مرز ایران را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«حسن کاظمی قمی» در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت انسداد فیزیکی مرز با افغانستان گفت: «همکاری در امنیت مرزها یکی از حوزه‌هایی است که با حکومت سرپرست افغانستان همکاری داریم. همچنین در مساله مقابله با تروریسم، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و غیره نیز از دیگر موضوعات همکاری است.»

خبرگزاری دانشجو

کاظمی قمی گفت: عملیات سپاه در هدف قرار دادن گروه‌های تروریستی در عراق، نمایش اقتدار برای ناکامی استکبار و زمینه‌ساز توافقنامه امنیتی ایران و عراق بود.

خبرگزاری مهر

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، گفت: عملیات سپاه در هدف قرار دادن گروه‌های تروریستی در عراق، نمایش اقتدار برای ناکامی استکبار و زمینه‌ساز توافقنامه امنیتی ایران و عراق بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در خصوص طرح انسداد فیزیکی مرز با افغانستان بیان کرد که این کار اکنون در مرز با افغانستان و پاکستان این کار شروع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به گفته سردار سلامی در جنگ کشتی ها میان ایران و اسرائیل 12 کشتی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دادیم که پس از آن گفتند جنگ کشتی‌ها را متوقف کنیم بنا به گفته سردار سلامی در جنگ کشتی ها میان ایران و اسرائیل 12 کشتی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دادیم که پس از آن گفتند جنگ کشتی‌ها را متوقف کنیم به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده کل سپاه گفت: 14 کشتی ما را زدند تا نفت ما صادر نشود که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: انسداد فیزیکی مرز هم در مرزهای افغانستان و هم پاکستان شروع شده و خوشبختانه این مساله جزو موکدات شورای عالی امنیت ملی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک منبع آگاه امنیتی به «مشرق» گفت که با اقدامات صورت گرفته و هماهنگی‌های ایجادشده میان جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق، پاسپورت‌های سرکردگان و عناصر اصلی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب باطل خواهد شد.