یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت الله خامنه‌ای از معدود روحانیونی بودند که بعد از شروع جنگ تحمیلی، لباس نظامی بر تن کردند و به عنوان نماینده امام در شورای عالی دفاع در جبهه های جنگ حضور داشتند.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت که این بار متفاوت از رژیم صهیونیستی انتقام گرفته خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامی گفت: کابوس انتقام ایران آنها را شب و روز می لرزاند آنها نمی توانند به این شکل به حیات سیاسی خود ادامه دهند نشانه‌های پایان سیاسی آنها را می‌بینیم، دشمن امروز آشفته است، شب‌ها هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی علیه دولتشان قیام می کنند و جنگ به سرزمین‌های اشغالی کشیده و راه نجاتی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حتماً طعم تلخ انتقام از شرارت‌های رژیم صهیونیستی را خواهیم گرفت تا عبرت گیرند که دیگر با دُم شیر بازی نکنند.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران کسب قهرمانی و مدال‌های رنگارنگ در مسابقات المپیک و پارالمپیک را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: همکاری‌های معاونت‌های بهداشت، درمان، آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با نیروهای مسلح باید تعمیق و ارتقا یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منصور حقیقت پور خواستار بازگشت 17 شهر قفقاز به ایران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سلیمی نمین در یادداشتی خطاب به ظفرقندی وزیر بهداشت از وی خواست به رویکرد وفاق ملی رئیس‌جمهور پایبند باشد و از نام افرادی مثل شهید داود کریمی سوءاستفاده نکند.

خبرگزاری میزان

آیین پاسداشت شهدا و حماسه‌سازان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌های نیروی زمینی سپاه به ویژه عملیات بزرگ فتح ارتفاعات جاسوسان 21 شهریور ماه در شهرستان میرآباد آذربایجان غربی گزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عباس سلیمی نمین در یادداشتی خطاب به ظفرقندی وزیر بهداشت از وی خواست تا به رویکرد وفاق ملی رئیس جمهور پایبند باشد و از نام افرادی مثل شهید داود کریمی سواستفاده نکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار پاکپور گفت: عناصر ضدانقلاب و تروریست‌ها از مرزهای ایران و عراق اخراج شدند و این مرزها از لوث عناصر معاند پاک‌سازی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "عناصر ضدانقلاب در شرق و جنوب‌شرق از حاشیه مرزهای ایران پاک‌سازی شدند."، گفت: همچنین عناصر ضدانقلاب و تروریست‌ها از مرزهای ایران و عراق اخراج شدند و این مرزها از لوث عناصر معاند پاک‌سازی شد. فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "عناصر ضدانقلاب در شرق و جنوب‌شرق از حاشیه مرزهای ایران پاک‌سازی شدند."، گفت: همچنین...

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: طبق تحقیقات انجام‌شده رژیم صهیونیستی پشتیبان تیم‌های خرابکاری در مرزها و عملیات‌های تروریستی که در پاسگاه‌ها انجام می‌شود است.