دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز قدرت دچار پراکندگی و دگرگونی شده است، گفت: با مدل‌های قبلی و سوخته نمی‌توان در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی جایابی قدرت داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در حوزه ترانزیت هوایی از یک درآمد بزرگ محروم شده ایم که این در یک سال قابل جبران است.

وب‌گاه الف

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر سفارتخانه باید یک سکوی صادرات باشد و برای کشور ارزی‌آوری داشته باشد و در اقتصاد ایفای نقش کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت:

وب‌گاه 55 آنلاین

علیرضا زاکانی ادامه داد: با ایده محور و منزلت‌جویی ایران باید بر قله‌های جهان نشانده شود. برای چی؟ برای اینکه ارتقاء کرامت انسانی و اجرای قدرت ایران در منطقه و جهان رقم بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من مدعی کرسنت هستم؛ خیانت بزرگی در کرسنت صورت گرفته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سعید جلیلی: فرصت در سیاست خارجی اینطور شکل می گیرد که کشورها از اشتراکات، تعامل و از آن فرصت می سازند. بویژه در بخش اقتصادی.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا بوده قانون راهبردی، با هماهنگی وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی باشد که بنا بر بیانیه 15 آذر 1399 دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی این امر انجام نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سوالات بخش دوم چهارمین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی کارشناسان طرح شد.

وب‌گاه الف

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ناموس سیاسی کشور و موضوع مهم کشور است، همه باید برای افزایش مشارکت مردم در آن تلاش کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

ظریف گفته بود قانون راهبردی مجلس مانع مذاکره بود اما پزشکیان گفت من سیاست های کلی نظام و مقام معظم رهبری رو دنبال میکنم.

وب‌گاه الف

«سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اطرافیان آقای پزشکیان تعادلی در سیاست خارجی و مناسبات بین‌المللی ندارند و تک چشمی به جهان نگاه می‌کنند در حالی که شهید رئیسی این تابو را شکست و با اقتدار سایه جنگ را از کشور دور کرد.