دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین مناظره شرکت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهارمین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین مناظره گفت: تا مشکل ارتباطات بین المللی را حل نکنیم چین هم کاری برای ما نمی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع مسایل سیاسی و سیاست خارجی اختصاص داشته است.

خبرگزاری تسنیم

عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان با بیان اینکه خوشحال هستیم که رقابت در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، گفت: حجت بر ما تمام شده و نمی‌توانیم دیگر در خانه بنشینیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهارمین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر از شبکه یک سیما آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدحسین نقوی حسینی می گوید: شرایط موجود اگر تا روز انتخابات ادامه پیدا کند آقای پزشکیان با آراء بالا، رأی به دست می آورد احتمال دارد قالیباف در سطر رای آوری قرار گیرد و انتخابات به دور دوم کشیده شود.

خبرگزاری دانشجو

سرپرست وزارت امور خارجه در نشست خبری مشترک مجمع گفتگوی همکاری آسیا گفت: دو طرف توافق کردند که مراحل گفتگو برای بررسی ترتیبات لازم برای احیای روابط شان و از سرگیری مناسبات دوجانبه بین تهران و منامه را آغاز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر بن سلمان به قطر، نقطه عطفی در روابط دو بازیگر تعریف کرد، تا جایی که گروهی از تحلیلگران از این سفر تحت عنوان رنسانس عربستان و قطر یاد می کنند؛ رخدادی که زمینه را برای حضور سرمایه گذاران قطری در عربستان هموار و همزمان تعاملات تجاری دو بازیگر را افزایش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مناظره‌ی تلویزیونی میان محسن هاشمی رفسنجانی و علی خضریان برگزار شد مناظره‌ی تلویزیونی میان محسن هاشمی رفسنجانی و علی خضریان برگزار شد به نقل از فرارو، در این مناظره خضریان مشاور جلیلی به تندی از پزشکیان انتقاد کرد، محسن هاشمی نیز با اشاره به تعداد آرای خضریان در مجلس گفت: «افراطی‌ها دلشان می‌خواهند مردم در انتخابات شرکت نکنند و با 6 درصد آرای مردم به مجلس راه پیدا کنند.» دقایقی از این...

وب‌گاه الف

رئیس ستاد محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با حضور در استودیو شبکه المیادین در تهران ویژه انتخابات اعلام کرد، «نیروهای انقلاب» توافق خواهند کرد و همه از آنچه توافق شود، حمایت می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشتگ «مرد میدان» از سوی کمپین انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مدح او استفاده می شود. این توییت از سوی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری، حمایتی آشکار از سوی یک مقام رسمی دولت از یک نامزد انتخابات محسوب می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام» در کتابخانه مرکزی پارک شهر، گفت: وجه مشترک این افراد خلوص بود؛ تمام کسانی که در این پرواز بودند مخلص بودند، شخصیت های مردمی و توجه ویژه به همه مردم داشتند.