دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع مسایل سیاسی و سیاست خارجی اختصاص داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی پورمحمدی گفت: بسیاری از گرفتاری های سال 88 بخاطر درست نبودن سیاست های انتخاباتی مان بود. الان تعدادی از آقایان مثل جهانگیری و لاریجانی و دکتر حسینی نماینده تایید نشدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای چهاردهیمن انتخابات ریاست جمهوری در مناظره چهارم کتابی در خصوص سیاست خارجی معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات افرادی مثل جهانگیری، لاریجانی و حسینی که در مجلس است، تایید نشدند. چه فرقی بین ما و آنها است؟ چرا ما باشیم و آنها نباشند؟ البته به اعضای شورای نگهبان حق می‌دهم، آنها میگویند قانون گفته و ما باید انجام بدهیم و من هم قاضی بودم و متوجه هستم.

خبرگزاری میزان

سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین مناظره با محوریت مسائل سیاسی و با عنوان «ایران در جهان امروز» گفت: امروز 2 موضوع اصلی در کشور داریم؛ اشتغال و ارزآوری، این دو باید در سیاست خارجی خود را نشان دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: دیپلمات های دولت روحانی، آقایان اسدی و نوری هم با اقتدار دیپلماتیک آقای رئیسی آزاد شدند. علی اف اواخر دولت آقای روحانی برای ایران خط و نشان می کشید؛ بحرین و جیبوتی هم روابط را با ما قطع کرده بودند.

خبرگزاری میزان

مصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین مناظره با محوریت مسائل سیاسی و با عنوان «ایران در جهان امروز» گفت: سیاست خارجی در امتداد سیاست داخلی است؛ اگر در داخل توانمند باشیم می‌توانیم اهدافمان را در عرصه بین المللی محقق و تثبیت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: حامیان جناب برادرم پزشکیان تعادلی در سیاست خارجی و مناسبات بین المللی ندارند و تک چشمی به دنیا نگاه می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: آقای روحانی وقتی دولت را تحویل داد واقعا وضعیت نامطلوبی در جهان و منطقه داشتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف گفت: در همین روزها شنیده ام که می گویند اجازه نداده اند واکسن وارد شود، این موارد مردم را خسته می کند و کشور را به دهه تلخ 90 بر می گرداند؛ دهه تلخی که همه فرصت ها گرفته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همین برجام که می‌گویند بد است؛ الان هم به دنبال حل کردن برجام هستند. با موانعی که ایجاد شد نگذاشتند و این اختلافات باعث شد که حل نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف گفت: حتما مذاکره می کنیم همانطور که شهید رئیسی دنبال کردند، حتما به توافق می رسیم اما در چارچوب قانون و سیاست های کلان که در قانون راهبری و بند ششم آمده است.

خبرگزاری میزان

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین مناظره با محوریت مسائل سیاسی و با عنوان «ایران در جهان امروز» با بیان اینکه سیاست خارجی ما امتداد سیاست داخلی است، گفت: اولویتم در سیاست خارجی مصوبات نظام است.

وب‌گاه گسترش

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم برای شرکت در چهارمین مناظره انتخاباتی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سوالات چهارمین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی کارشناسان طرح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین مناظره شرکت کردند.