دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین دور از مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آغاز شد و مسعود پزشکیان به سوال مطرح شده پاسخ داد. آخرین دور از مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آغاز شد و مسعود پزشکیان به سوال مطرح شده پاسخ داد. مجری برنامه از کاندیداها پرسید؛ «اگر شما به ریاست جمهوری برسید اولین اقدامتان چیست و در چه مدت به نتیجه خواهد رسید؟»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: قائم‌مقام ستاد پزشکیان عامل اصلی فیلترینگ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من دروغ نخواهم گفت و اگر موفق نشوم عذرخواهی خواهم کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان: سیاست خارجی و موضوعات اجتماعی و فرهنگی از خواسته‌های بعدی مردم است. اما مهمترین موضوع این است که چرا این مشکلات حل نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان گفت: من از رویکرد زورمدارانه و تحقیر و توهین می پرهیزم و این شیوه زندگی من است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: قائم‌مقام ستاد پزشکیان عامل اصلی فیلترینگ است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من دروغ نخواهم گفت و اگر موفق نشوم عذرخواهی خواهم کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: اجازه نمی دهیم آبان 98 تکرار شود و ملت بداند همه ستادهای انتخاباتی پزشکیان که در کنترل دولت روحانی است یعنی همان دولتی که بنزین را با آشوب و خون جوانان از هزار تومان به سه هزار تومان رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: اجازه نمی دهیم آبان 98 تکرار شود و ملت بداند همه ستادهای انتخاباتی پزشکیان که در کنترل دولت روحانی است یعنی همان دولتی که بنزین را با آشوب و خون جوانان از هزار تومان به سه هزار تومان رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه در ایکس نوشت: انتخابات در ایران جلوه‌گاه مردم‌سالاری دینی است. حضور گسترده ایرانیان عزیز در انتخابات، علاوه بر نقش آفرینی مؤثر و تعیین کننده آنان در مدیریت کشور، قدرت ملی را برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی افزایش خواهد داد. وی ادامه داد: بسیاری از خبرنگاران رسانه‌های مطرح و صاحب‌نام خارجی با درک اهمیت انتخابات ریاست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع اقتصادی با محوریت کارآمدسازی دولت اختصاص داشته است و شش نامزد برنامه های خود را در راستای تحقق این موضوع مطرح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع اقتصادی با محوریت کارآمدسازی دولت اختصاص داشته است و شش نامزد برنامه های خود را در راستای تحقق این موضوع مطرح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پیش از آغاز آخرین مناظره انتخاباتی به مناسبت عید سعید غدیر خم به دیگر کاندیداها عیدی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پیش از آغاز آخرین مناظره انتخاباتی به مناسبت عید سعید غدیر خم به دیگر کاندیداها عیدی داد.

وب‌گاه الف

دیپلمات کشورمان گفت: FATF به دلیل ارتباط نزدیک با کشورهای اروپایی و آمریکا و رژیم صهیونیستی مسیر مدیریت تحریم‌ها را سد می‌کند لذا در زمان تحریم نمی‌توانیم شرایط FATF را بپذیریم و اطلاعات مبادلات مالی‌مان را در اختیار این سازوکار قرار دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نظرسنجی به عمل آمده از سوی یک مرکز صهیونیستی نشان داد که بیشتر صهیونیستها اعتمادی به کابینه ندارند و احساس امنیت نمی کنند.