دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مخبر گفت: یکی از کارهای بسیار مهم در دولت مردمی تمرکز روی وزارت نفت آن هم با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود واعظی، عضو کابینه دولت دوازدهم می‌گوید: فردی که منافع ملی را به دلیل اختلافات شخصی و جناحی گروگان بگیرد، نمی‌تواند رئیس جمهور شود چراکه فردا هم می‌خواهد موضوع مهم دیگر را گروگان بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «صبح شام» خاطرات شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، در سی و هشتمین نشست نقد و بررسی کتاب پایگاه بزرگسال کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران عصر یکشنبه 3 تیرماه با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ حجت‌الاسلام میثم امرودی، مشاور وزیر امور خارجه در امور فرهنگی؛ عباس خامه‌یار، منتقد؛ سعید فخرزاده، نماینده گروه مؤلفین کتاب، محسن مؤمنی...

خبرگزاری دانشجو

باقری کنی گفت: «جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس دوره مجمع، شعار "آسیایی قدرتمندتر و منسجم‌تر از طریق فناوری‌های نوین و نوظهور" را به عنوان محور فعالیت خود در این دوره برگزیده است».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد فدایی، معاون اسبق علمی اقتصادی سازمان بسیج دانشجویی و قائم مقام مدیر شبکه کانون‌های تفکر ایران (ایتان) در گفت‌وگو با دانشجو درباره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: گاهی وقتی یک پدیده یا یک نهاد از زمان پیدایش خود فاصله می‌گیرد، فلسفه آن فراموش می‌شود. بازگشت به لحظه پیدایش و تاسیس، کمک می‌کند که آن فلسفه یادآوری شود. باید به این پرسش‌ها...

وب‌گاه الف

در فاصله کمتر از یک هفته به موعد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با حضور آقایان سعید لیلاز فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از حامیان مسعود پزشکیان و سیدنظام‌الدین موسوی نماینده سابق تهران در مجلس به تحلیل فضای حاکم بر انتخابات این دوره پرداختیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس مسایل سیاسی در گفت و گویی که با اقتصادنیوز داشت، درباره مسیر اقتصاد ایران، تاکید کرد: نقطه آغاز و بزرگ‌ترین مانعی که باید از پیش راه اقتصاد برداشت تا بتوان آن را به سمت اصلاح هدایت کرد و توسعه اقتصادی را در دستور کار گذاشت، رفع فشارهای خارجی است.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام» در کتابخانه مرکزی پارک شهر، گفت: وجه مشترک این افراد خلوص بود؛ تمام کسانی که در این پرواز بودند مخلص بودند، شخصیت های مردمی و توجه ویژه به همه مردم داشتند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع سیاست خارجی امشب برگزار خواهد شد. تاکنون سه مناظره با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روی آنتن رفته است.