دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ستاد انتخابات رسانه ملی گفت: با توجه زمان برگزاری مناظره پنجم که فردا ظهر برگزار می‌شود، مناظره چهارم، امشب یک ساعت زودتر و ساعت 23 به پایان می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا درباره وضعیت بحرانی غزه هشدار داد و گفت: ساختار جامعه مدنی در این منطقه در حال فروپاشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیانیه مشترک مسئول سیاست خارجی و کمیسر مدیریت بحران اتحادیه اروپا درباره وضعیت بحرانی غزه صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روز پیش از آغاز مناظره چهارم نامزد‌ها در تلویزیون علایمی از افزایش تمایل نخبگان و فعالان سیاسی به بسیج انتخاباتی دیده می‌شود. در دو روز گذشته نامزد‌ها به متن جامعه رفتند تا به بسیج انتخاباتی کمک کنند. بی‌شک سخنرانی‌های جنجالی ظریف در کاشان و گرگان نقش مهمی در گرم‌تر شدن تنور انتخابات داشت. جلیلی هم کوشید تجمع هواداران خود در میدان نقش جهان را به نقطه جهش تبدیل کرده و مسیر تبدیل شدن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یارکشی روسیه درخاورمیانه و شمال آفریقا را می‌توان در قاب نزاع طبیعی برای گذار از نظم تک قطبی به نظم چند قطبی تبیین کرد. در قاب همین گزاره مولفه هایی چون جنگ اسرائیل در غزه در کنار چالش های مشترک چون تهدید رادیکالیسم زمینه را برای هم صدایی مسکو با بازیگران عرب هموار کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: خدمات شهید رئیسی به کشور با سیاه‌نمایی‌ها قابل خدشه و انکار نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهارمین مناظره با موضوع سیاسی با عنوان «ایران در جهان امروز» روز دوشنبه، چهارم تیر ماه زنده پخش خواهد شد.

خبرگزاری میزان

مناظره نمایندگان پزشکیان و قالیباف در شبکه خبر عمدتا روی موضوعاتی همچون مسائل اقتصادی و نحوه مواجهه با مسائل اجتماعی، ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات، سوابق نامزدها، گرایش نامزد‌ها به دولت‌های سابق و سیاست خارجی متمرکز بود.

وب‌گاه الف

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به خدمات و اقدامات کم نظیر دولت مردمی تحت مدیریت و هدایت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی تصریح کرد: دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی و خدماتش به کشور به گونه‌ای شفاف و در مقابل دیدگان مردم شریف ایران اسلامی است که با سیاه‌نمایی‌ها قابل خدشه و انکار نیست.

خبرگزاری تسنیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای انتخاب یک مدیر در سطوح مختلف، ملاک شایسته گزینی است نه اینکه این فرد از کدام قوم و مذهب باشد؛ مهم آن است که آن فرد قوی تر برای آن مسئولیت باشد.

خبرگزاری دانشجو

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اقدامات دولت سیزدهم در راستای افزایش بهره‌وری انرژی پرداخت و گفت: مدیریت بهینه سازی انرژی در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت، زیرا مدیریت بهینه سازی حتی مهمتر از تولید است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به خدمات و اقدامات کم نظیر دولت مردمی تحت مدیریت و هدایت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی تصریح کرد‌: دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی و خدماتش به کشور به گونه‌ای شفاف و در مقابل دیدگان مردم شریف ایران اسلامی است که با سیاه‌نمایی‌ها قابل خدشه و انکار نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر عصر یکشنبه سوم تیر 1403) هیات دولت با تبریک دهه ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر، بر اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری پرشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و ضمن توصیه نامزدهای انتخاباتی به رعایت اخلاق و انصاف و پرهیز از تخریب و توهین، توجه به توصیه‌های رهبری معظم انقلاب در این زمینه از سوی نامزدهای محترم ریاست...