چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اولین ساعات صبح امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403 شورای عالی امنیت ملی با حضور تمامی اعضاء تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری میزان

سخنگوی دولت با بیان اینکه حضور مهمانان خارجی در مراسم تشییع شهدای خدمت نتیجه دیپلماسی خارجی آیت‌الله رئیسی است گفت: رئیس جمهور شهید از هیچ قدرتی، ترسی نداشت و در حوزه دیپلماسی منطقه و بین‌اللملی بسیار پرکار بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا آشتیانی گفت: مهمترین میراثی که از شهید رئیسی به جای مانده، خدمتگذاری به مردم، اخلاص و شجاعت است که از خصوصیات ایشان بود. همچنین رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه شخصیت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی پس از شهادت هم همچنان در حوزه جمهوری و انقلاب اسلامی مشغول نقش‌آفرینی است، گفت: جذبه‌ای که رئیس جمهور شهید داشت باعث شد که حتی مخالفان ما نیز با این ضایعه ابراز همدردی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

سرپرست وزارت امور خارجه تصریح کرد: شهید امیر عبداللهیان از نظر دیپلماسی نیز یک مرد میدان دیپلماسی بود که تجربه 2 و نیم ساله سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اثباتی بر این مدعاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه گفت: سیاست خارجی ترسیمی از سوی رهبر انقلاب اسلامی در قالب سیاست‌های عملیاتی دولت و راهبردهای وزارت امور خارجه با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از لحظه وداع با پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان را مشاهده کنید. به گزارش عرشه آنلاین، تصاویری از لحظه وداع با پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان را مشاهده کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر یادبود شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان، روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول گشایش یافت. همچنین به این مناسبت، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایندگی کشورمان در سئول، به حالت نیمه افراشته درآمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وداع وی با شهدای خدمت را مشاهده می‌کنید. تصویری از حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وداع وی با شهدای خدمت را مشاهده می‌کنید. به گزارش عرشه آنلاین، مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی و همراهانش، صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه تهران آغاز شده است. در این میان سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو های مسلح، نیز در این مراسم حضور داشت و با پیکر شهدای...