سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسات پایانی مجلس یازدهم این هفته برگزار شد که جزئیات این نشست‌ها و مصوبات نمایندگان را در این گزارش می‌خوانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از وداع با پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم حسنی منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، فیلمی از وداع با پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم حسنی منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در دیدار وزیر خارجه امارات با اشاره به نگاه راهبردی آیت‌الله رییسی به سیاست خارجی، سیاست همسایگی را رویکرد هوشمندانه رئیس جمهور شهید دانست و بر استمرار ان تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری میزان

سخنگو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با قدر قشناس خواندن مردم ایران، حضور پرشور مردم و وداع با شکوه با شهدای خدمت را نوعی قدردانی از این شهدا توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه نروژ چهارشنبه تاکید کرد: مردم فلسطین حق دارند کشور خودشان را داشته باشند. ما سال‌ها است که چنین دیدگاهی داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه امارات گفت: تنش‌زدایی از مناسبات با همسایگان سیاست قطعی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی و راهبرد کارآمد برای همکاری منطقه‌ای است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار ویژه ری جزییات تشییع و تدفین وزیر امورخارجه شهید در این شهرستان را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم زودتر از آنچه فکر می‌کردیم آغاز شد. نه به‌خاطر سقوط هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور و هیئت همراه و نه به خاطر درگذشت او و فعال شدن ماده 131 قانون اساسی، بلکه به‌خاطر رفتار عجیب برخی اعضای کابینه سیزدهم که به فاصله چند ساعت از وقوع حادثه و حتی قبل از اعلام رسمی آن، فعالیت انتخاباتی را کلید زدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقتدار ملت ایران در سایه تبعیت از رهبر حکیم انقلاب، محافل رسانه‌ای بیگانه را که آرزوی بی‌ثباتی یا عقبگرد و تغییر مسیر انقلاب را به خاطر شهادت رئیس‌جمهور در سر می‌پروراندند، سرخورده و منفعل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلمبیا پس از قطع روابط خود با رژیم اشغالگر اسرائیل از دایر کردن سفارتخانه در رام‌الله، مرکز تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.