سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی ضمن حضور در آئین بزرگداشت بین‌المللی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان و ادای احترام به پیکر مطهر دکتر رئیسی رئیس جمهور شهید و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید و قرائت فاتحه، با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. وزیر امور خارجه امارات متحده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و مراتب تسلیت، همدردی و همبستگی خود و مردم مقاوم فلسطین را با رهبری، دولت و مردم ایران ابراز داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی با ابراز تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما یک شخصیت برجسته را از دست دادیم و در واقع آیت‌الله رئیسی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی بود، مدیری که اخلاص، ایثار، فداکاری و اعتقاد راسخ به انقلاب و آرمان‌های اصیل انقلاب داشت. وی با بیان اینکه شهید رئیسی یک مدیر به‌تمام‌معنا...

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و مراتب تسلیت، همدردی و همبستگی خود و مردم مقاوم فلسطین را با رهبری، دولت و مردم ایران ابراز داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین آقایان اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین - حماس، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمیل مزهر، معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین به همراه تعدادی از اعضای دفتر سیاسی هر سه گروه که برای شرکت در آیین بزرگداشت بین‌المللی شهادت رییس جمهور شهید آیت الله دکتر رییسی و وزیر امور خارجه...

خبرگزاری دانشجو

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: وقتی آیت الله رئیسی دولت را تحویل گرفت با برخی کشور‌های همسایه تنش داشتیم و برخی کشور‌ها روابط با ایران را قطع کرده بودند. وی افزود: اما امروز بعد از 2.5 سال و پس از راهبری هوشمندانه و داهیانه آیت الله رئیسی در مدیریت کلان سیاست خارجی و مدیریت میدانی امیرعبداللهیان شاهد آن هستیم که روابط ایران با کشور‌های همسایه در وضعیت...

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به‌رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان، اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید حسین امیرعبداللهیان افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور را در صحنه بین المللی رقم زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سابق پارلمانی دولت سیزدهم با تصریح به اینکه در نزدیک سه سال ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی حتی لحظه‌ای وی را آرام ندیدیم و استراحت و اوقات فراغت برای این شهید بزرگوار بی‌معنی بود، گفت: رئیس جمهور شهید ما حتی روزهای جمعه هم استراحت نداشت، یا در سفر کاری بود یا در دفتر کار و یا در جلسات مختلف حضور داشت و دائماً پیگیر امور کشور و مردم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی بیان کرد: قطعاً در حرکت روبه‌پیش و پرشتاب جمهوری اسلامی ایران و تعاملات و همکاری‌های سازنده دولت جمهوری اسلامی با کشورها و جامعه جهانی خللی ایجاد نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به‌رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات پایانی و اختتامیه مجلس یازدهم این هفته برگزار شد و نمایندگان در این نشست‌ها مصوباتی داشتند که در ادامه می‌خوانیم: جلسه روز یکشنبه به ریاست قالیباف آغاز شد که وی در نطق پیش از دستور خود با تاکید بر ضرورت رفع اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد کمیسیون عمران را مامور کرد تا به این موضوع رسیدگی کند. وی همچنین درگذشت تعدادی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه گفت: به رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.