چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان دانشجویان از اعطای بورس فلسطین به دانشجویان فلسطینی و حامیان مردم فلسطین و غزه در سراسر دنیا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روحانی در نامه خود نوشته است: «آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات «وعده صادق» به مثابه نقطه عطفی در مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی، منجر به احیای بازدارندگی و تقویت موازنه نیروها به نفع ایران و محور مقاومت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با وجود سرکوب، بازداشت، زندان و بعضاً حتی شکنجه، اعتراض‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی در آمریکا و اروپا علیه نسل‌کشی اسرائیل در غزه با قدرت ادامه دارد. نزدیک به 3000 دانشجو و استاد دانشگاه فقط در آمریکا بازداشت شده‌اند و «آزادی بیان» و «حق اعتراض»، به اسرائیل که می‌رسد، دیگر وجود ندارد! بیش از 3 هفته است که، دانشگاه‌های آمریکا به نشان اعتراض به نسل‌کشی...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در نامه‌ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در شورای نگهبان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نامه تفصیلی حسن روحانی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان: این دفاعیه شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است / نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه مقام ریاست‌جمهوری بود / رؤسای‌جمهور آینده با این کیفرخواست دیگر آزادی سیاسی ندارند / در برابر این ظلم سکوت نخواهم کرد آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه طی تماسی با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر هدف مشترک این رژیم و آمریکا برای شکست حماس تاکید کرد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

معامله با غرب بر سر توانایی‌های دفاعی و میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، راهکار کسانی بود که پیشبرد اهداف خود را در تکمیل پروژه برجام با نسخه‌های دوم و سوم جست‌وجو می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصولاً دکتر زیباکلام هرچه می‌کرد تبلیغ برای نظام بود! نه فقط او، بسیاری دیگر هم هرچه می‌گویند تبلیغ برای نظام است. وقتی علیه نظام استدلال سست بیاوری، «استدلال نظام» را قوی کرده‌ای! پس باید به زیباکلام، یک ویلای اختصاصی جایزه داد نه زندان!

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اعتماد از قول یک نماینده سابق مجلس مدعی شد: موضوع فلسطین با دیپلماسی حل‌وفصل می‌شود نه جنگ!

خبرگزاری اکو نیوز